روح خوب و خطایی که باید از ذهن ها پاک شود!

زبیر روز گذشته در شهرورد به دلیل ویژگی های خاصی مانند مهار توپ و مبارزه بیشتر از روزبه چشمی، به جای هافبک ملی پوش استقلال و اولین گلزن این تیم پس از هدایت حریف وارد زمین شد.

البته با توجه به اینکه 18 بازی تا پایان لیگ باقی مانده، جبران این خطا برای هافبک مورد علاقه استقلالی ها کار سختی نیست، به خصوص که با مصدومیت آرش رضوند، این بازیکن فرصت های بیشتری خواهد داشت. این صحنه را دور از ذهن کادر فنی و هواداران بازی و به خاطر بسپارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک دفاعی آبی ها در ادامه فصل باید خاطره دربی شب گذشته را فراموش کند.

روح خوب و خطایی که باید از ذهن ها پاک شود!

درست زمانی که نیک‌نفس می‌توانست توپ را به سمت دروازه پرسپولیس دور کند، این بازیکن با یک ضربه سر به سرعت توپ را به کرنر فرستاد و سپس همان توپ توسط گلسیانی وارد دروازه حسینی شد.


سرویس خبر شماره: 1860547
30 دسامبر 1401 در 06:03 ب.ظ
24.3 هزار |

3نقطه نظر

نیک‌نفس که در مدت حضورش در زمین خوب رفتار کرد و همانطور که انتظار می‌رفت توانست پیوند هافبک و مهاجم پرسپولیس را بشکند، روی کرنر خطا کرد که منجر به گل پرسپولیس شد تا آبی‌ها خود را ببینند. هدف. چند لحظه بعد باز شد

1783786
1783785

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از بازیکنان ثابت استقلال در فصل گذشته زبیر نیک نفس بود. هافبک دفاعی مورد علاقه فرهاد مجیدی که بیشتر دقایق بازی های این تیم در لیگ بیست و یکم را بازی کرد، در ترکیب اصلی با ساپینتو روی نیمکت آبی ها و آرش مدافع رضاوند کمتر مورد استفاده قرار گرفت.