رودریگو: راز موفقیت مادرید در دوستی بازیکنان است.


سرویس خبر شماره: 1831257 |
8 تیر 1401 ساعت 12:51 |
88 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید فصلی رویایی داشت و قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد.
رودریگو در فصل گذشته یکی از درخشان‌ترین بخش‌های تیم بوده است و عملکرد قوی او در بازی برگشت مقابل منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو برای همیشه در خاطر هر طرفدار فوتبال باقی خواهد ماند.
او به AS گفت: «این فصلی بود که من همیشه رویای آن را در سطح فردی داشتم، اما به عنوان یک تیم حتی بهتر بود. این تیم بار دیگر نشان داد که بهترین باشگاه جهان در داخل و خارج از زمین است. ما بهترین مربی ممکن و بازیکنان بزرگ را داریم و فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم.”

رودریگو گوئز ستاره برزیلی رئال مادرید از موفقیتی که در فصل گذشته در این تیم به دست آورد بسیار خوشحال است.

بازیکن برزیلی درباره رمز موفقیت رئال مادرید در گلزنی در این فصل رویایی گفت: راز پیروزی و موفقیت ما این است که رختکن بسیار خوبی داریم و جو بین بازیکنان عالی است. “همه ما واقعاً دوست هستیم.”
رودریگو درباره تلاش هایش برای موفقیت در این فصل گفت: می دانستم امسال سال کلیدی برای من خواهد بود. بنابراین از ژانویه برنامه ریزی دقیقی برای حمایت از باشگاه داشتم و در نهایت توانستیم به اهدافی که برای خود تعیین کرده بودیم دست پیدا کنیم.
مهاجم رئال مادرید همچنین درباره اهداف این تیم برای فصل آینده صحبت کرد و ادامه داد: می دانیم که چالش بزرگ و مهمی در پیش داریم، رئال مادرید همیشه برای لیگ و برای برد بازی می کند و امسال هم به دنبال این هستیم که هر شش جامی را که در آنها بازی خواهیم کرد، ببر.”



مجله اخبار فوتبال خارجی