رودریگو: لیست بعدی برزیل را آنچلوتی می دهد!

رودریگ ادامه دادما برزیلی‌های واقعی اغلب با آنچلوتی شوخی می‌کنیم و می‌گوییم که منتظر او در تیم ملی هستیم و او همچنین می‌گوید که لیست بعدی برزیل را خودش خواهد ساخت. البته این یک شوخی است اما یک جدیت در این مورد وجود دارد اما شرایط سخت است و آنچلوتی با رئال قرارداد دارد. “نمی دانم که او سرمربی برزیل خواهد شد یا نه، اما اگر این کار را انجام دهد افتخار بزرگی برای ما خواهد بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حذف تیم ملی برزیل قطر پیش از این در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 با قبول شکست مقابل کرواسی، فدراسیون فوتبال این کشور را به پایان همکاری با تیته سوق داد.
از آن زمان به دنبال سرمربی بعدی این تیم بودند و گزینه های زیادی برای نیمکت نشینی برزیل پیشنهاد شد که جدی ترین آنها آنچلوتی بود.

1834871

رودریگو مشتاق است تا کارلو آنچلوتی هدایت تیم ملی برزیل را بر عهده بگیرد و می گوید که او را می خندند.

رودریگو: لیست بعدی برزیل را آنچلوتی می دهد!

رودریگو، ستاره جوان برزیلی رئال در این باره به گلوبو اسپورت گفت“آنچلوتی مربی باتجربه ای است و همه چیز را به عنوان مربی فتح کرده است. او می داند چگونه یک تیم بزرگ را به خوبی مدیریت کند و این یک ویژگی بسیار مهم است. گاهی اوقات یک مربی نیازی ندارد که از نظر تاکتیکی بهترین باشد.” و رختکن. روش مدیریت نیز بسیار مهم است. از این نظر، او فوق العاده است. آنچلوتی کار را برای شما آسان می کند. او تاکتیک های پیچیده ای ندارد و آنچه را که باید انجام می دهد. این روش نیز جواب داد.”


سرویس خبر شماره: 1897202
آوریل 03, 1402 در 23:20
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ادعای جالب ستاره برزیلی رئال