رودری: اسپانیا برای قهرمانی اروپا آماده است


سرویس خبر شماره: 2048636
25 ژوئن 1403 در 10:29 ب.ظ.
899

2نقطه نظر

رودری هافبک تیم ملی اسپانیا می گوید آنها برای قهرمانی یورو به آلمان رفتند.

رودری: اسپانیا برای قهرمانی اروپا آماده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رودری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل کرواسی با لوئیز دلافونته شرکت کرد.

هافبک منچسترسیتی پیش از اولین بازی اسپانیا در گروه B یورو 2024 مقابل کرواسی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رودری ابتدا در مورد جاشکو گواردیول گفت: “من با وینگری که قرار است فردا بازی کند صحبت نکرده ام. او یکی از بازیکنان بزرگ باشگاه ما است. او به روشی بسیار طبیعی با پست وینگر سازگار شده است. بسیاری از خطرات کرواسی از این موضوع ناشی می شود. موقعیت

آیا مودریچ کرواسی را مدعی قهرمانی می بیند؟

ما همدیگر را خیلی خوب می شناسیم. ما هر دو بیشتر بازی خود را در خط میانی انجام می دهیم. آنها بهترین هافبک های جهان را دارند و داشته اند. کروات ها هرگز فرم خود را در بازی از دست نمی دهند، سخت ترین کار فردا این است که ببینیم چگونه رقابت می کنند. ما باید خیلی مراقب باشیم.

2043583

یورو؟

سرگیجه زمانی که یک یورو یا تورنمنت های دیگر را با یک تیم باشگاهی یا ملی شروع می کنید یکسان است. همیشه این استرس وجود دارد. هدف اصلی ما این است که رقابت کنیم تا نشان دهیم اسپانیا برای قهرمانی در جام ملت‌های اروپا بازگشته است. در این مسابقات ترسی از اشتباه ندارید.

بازوبند کاپیتانی؟

رهبری و کاپیتانی هیچ طرحی برای دنبال کردن ندارند. در مورد من، باید یاد می گرفتم. سرخیو بوسکتس و سرخیو راموس دو نمونه در تیم ملی بودند. یکی از بهترین اهداف حفظ آرامش در طوفان است. یک رهبر خوب در این لحظات به همراهان خود کمک می کند. می دانیم که چقدر سخت خواهد بود. برای قهرمانی اروپا باید تیمی رقابتی باشیم، اما اگر قدم به قدم پیش برویم، این اتفاق خواهد افتاد.

سبک و استایل؟

سبک چیزی است که شما را به پیروزی می رساند. من سبک ها را نمی فهمم هر رقیبی متفاوت است، این اشتباه است که فکر کنید یک سبک ثابت برای شما جذاب خواهد بود. فردا یک مسابقه با فشار زیاد خواهیم داشت.

یورو سخت تر است یا جام جهانی؟

برنده شدن در هر دو بسیار سخت است.

مجله اخبار فوتبال داخلی