رودیگر: ترس در همه حریفان رئال دیده می شود

مقابل تیم سابق در لیگ قهرمانان اروپا: “چلسی نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی کرده است و من واقعا نمی دانم آنها چگونه مقابل ما بازی خواهند کرد و ما باید چه انتظاری داشته باشیم. این تیم شبیه تیمی نیست که من در آن بازی کردم. خوب مطمئنم، مطمئنم چلسی مقابل ما خوب بازی خواهند کرد زیرا آنها بازیکنان عالی و باکیفیتی دارند.”

آیا ترجیح می دادی در فینال مقابل چلسی بازی کنی؟ “نگران نیستم. البته اگر در فینال مقابل آنها بازی کنیم، داستان فوق العاده ای خواهد بود. مقابل چلسی احساس خاصی ندارم و فقط به پیروزی فکر می کنم. ما در یک چهارم نهایی هستیم. فینال و هر اتفاقی ممکن است بیفتد.” بهترین چیز این است که ما اینجا می دانیم چگونه در چنین مسابقاتی کار کنیم.”

این ترس را در تیم های دیگر هم می توانید ببینید. در بازی با لیورپول تازه فهمیدم رئال یعنی چه و راز این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و کامبک ها چیست. دیوانه کننده و حتی ترسناک است. زمانی که لیورپول 2-0 پیش بود، حتی ترس را در چهره آنها می دید. چیزی که برای آنها عادی نبود. بعد از زدن گل اول و دوم مشخص بود که قرار است برنده شویم. در بازی های بزرگ می توانید ببینید که رئال مادرید چقدر متفاوت است. بهترین چیز این است که وینیسیوس با همین ذهنیت بزرگ می شود و در حال حاضر با سرنوشت کار می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

برتری 0-4 در نیوکمپ“این یک بازی عالی بود و کل تیم خوب کار کردند. رئال یک بار دیگر ارزش های خود را در یک بازی عالی نشان داد. من به خصوص برای تونی کروس خوشحالم زیرا او تنها یک کوپا دل ری فاصله دارد و او همه چیز را با رئال به دست آورد. 10 سال گذشته. او همیشه به من می گفت که کوپا دل ری در پنجره افتخاراتش خالی است. امیدوارم در پایان قهرمان شویم.”


سرویس خبر شماره: 1900260
آوریل 21, 1402 در 4:17 ب.ظ
2K |

0نقطه نظر

در مقابل لیورپول تازه فهمیدم رئال یعنی چه

آیا دفاع در رئال مادرید سخت تر از تیم های دیگر است؟ “بله، صادقانه بگویم اینطور است. آنها اینجا مانند تیم های دیگر دفاع نمی کنند، بنابراین یک مدافع باید از نقش خود آگاه باشد و من نقش خود را می دانم. می‌روم پایین و کاری را که به من گفته‌اند انجام می‌دهم.»

رودیگر در مورد وضعیت مصدومیت خود صحبت کرد: “دیگر مشکلی ندارم و شرایطم خوب است. پایم مشکل داشت اما برای بازی چهارشنبه مقابل چلسی آماده هستم.”

1840872

مدافع آلمانی در مصاحبه با مارکا گفت: “در لالیگا شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ نداریم، اما باید بازی های بعدی را ببریم. ما به فینال کوپا دل ری رسیده ایم و شانس قهرمانی لیگ قهرمانان را داریم.” ما یک برد بزرگ در نیوکمپ و در لیگ قهرمانان اروپا به دست آوردیم، به یک چهارم نهایی هم رسیدیم و هدف مشخصا قهرمانی است.”

پارسال تو برنابئو گل زدی. این فصل باید در استمفوردبریج این کار را انجام دهیدمن همیشه سعی می کنم بهترین کار را برای تیم انجام دهم، اما مسئولیت گلزنی بر عهده بنزما، وینیسیوس و رودریگو است. وظیفه من دفاع است.

1801000

حال و هوای وحشتناک لیگ قهرمانان در برنابئو: “اینجا در بازی های لیگ قهرمانان اروپا همه چیز به طور کامل تغییر می کند و این چیزی است که من هنوز به آن عادت نکرده ام. آنچه که شگفت انگیز است این است که برای هم تیمی های من بازی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان یک چیز عادی است و آنها آن را یک بازی عادی می بینند. من.” من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم. هواداران حتی در بازی های خارج از خانه به شکل متفاوتی تشویق می کنند. مثلاً صدای آنها هنوز در آنفیلد شنیده می شد. ببینید، سال گذشته که من با چلسی مقابل رئال بازی کردم، برنابئو واقعا ما را ترساند.

1578098

آنتونیو رودیگر کم کم در حال کشف رئال مادرید و راز این تیم ترسناک در لیگ قهرمانان اروپا است. او می گوید ترس را در چهره هر یک از رقبای رئال می بیند.

رودیگر: ترس در همه حریفان رئال دیده می شود

به گزارش “ورش سه”، آنتونیو رودیگر تابستان گذشته و پس از پایان قراردادش با چلسی، علیرغم پیشنهادهای بارسلونا و یوونتوس، تصمیم به انتقال به رئال مادرید گرفت و حالا مدافع ثابت این تیم است. رودیگر با رئال قهرمان سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان شد و با کهکشانی ها شانس قهرمانی در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

1840871