روزنامه‌نگار “زمزمه‌هایی” را در مورد موقعیتی که لیورپول می‌خواهد تقویت کند فاش کرد

با توجه به اینکه ویرجیل ون دایک اکنون 31 ساله است و تردیدهایی در مورد آینده جوئل ماتیپ و استعدادهای جو گومز وجود دارد، عاقلانه است که یک موقعیت را قبل از تبدیل شدن به یک موضوع تقویت کنیم.

شاید عاقلانه باشد که دقیقاً چقدر پول در اختیار داریم، اما قرمزها باید جایگزین بازیکنانی مانند جیمز میلنر، نبی کیتا، الکس اوکسلید چمبرلین و آرتور ملو در خط هافبک شوند.

نوشتن برای لیورپول اکویان دویل گفت: باشگاه بودجه را به صورت علنی فاش نمی کند زیرا این امر توانایی آنها را برای مذاکره در هفته ها و ماه های آینده به خطر می اندازد. سوال مدافع میانی سوال جالبی است.

همه ما بحران دفاعی فصل کووید را به یاد داریم و اگر راهی وجود داشته باشد که بتوانیم از تکرار آن جلوگیری کنیم – همه ما از انجام هر کاری که لازم است خوشحالیم.

پس از آن به نظر می رسد که آنهایی که با باشگاه ارتباط دارند سعی می کنند پیام روشنی را به هواداران ارسال کنند تا به ما اطلاع دهند که یورگن کلوپ به دنبال اضافه کردن بازیکنی است که بتواند سمت چپ دفاع ما را تقویت کند.

این دقیقاً یک راز نیست که لیورپول در تابستان امسال خط هافبک خود را تقویت خواهد کرد، اما به نظر می رسد که اگر برخی از آخرین گزارش ها را باور کنیم، ما نیز بودجه ای برای اضافه کردن به سایر بخش های تیم خود در نظر گرفته ایم.

کلوپ هفته گذشته گفت که آنها در حال ارزیابی گزینه های خود هستند، و شما درست می گویید، زمزمه ها این است که به احتمال زیاد یک مدافع میانی پای چپ خواهد بود که کمی تعادل را به گزینه های فعلی اضافه کند.

با این حال، شنیدن اینکه یک مدافع نیز مورد توجه است، به‌روزرسانی جالبی است – به‌ویژه زمانی که این دقیقاً همان موقعیتی است که جیمی کاراگر نیز اشاره کرد که می‌خواهد باشگاه نیز روی آن سرمایه‌گذاری کند.

معرفی کتاب: عبور از پارک با استیو مک ماهون و کوین شیدی 🔴🤝🔵

بیشتر بخوانید: “خارش داشتم” – جرارد در مورد آنچه در نیمه اول در استانبول رخ داد و احترام او به رافا

https://www.empireofthekop.com/2023/05/25/journalist-whispers-position-liverpool/ منبع: