روزنامه‌نگار مدعی است که ستاره “محبوب و مورد احترام” LFC باید بازی را شروع کند.

نیل جونز مدعی شده است که نات فیلیپس ‘باید به طور منظم فوتبال بازی کند’ و معتقد است که جدایی از لیورپول در تابستان محتمل به نظر می رسد.

مدافع متولد بولتون چندین فصل است که با جدایی از قرمزها مرتبط بوده است اما چنین قراردادی هرگز محقق نشده است.

مصدومیت اخیر ایبو کوناته، مدافع میانی همکارش، همراه با مشکل همسترینگ ویرجیل فن دایک، به این معنی بود که یورگن کلوپ مایل نبود شماره 47 ما را در ژانویه ترک کند.

باز هم به نظر می رسید که نات فیلیپس قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیورپول را ترک خواهد کرد. و باز هم هیچ حرکتی انجام نشد، تا حدی به دلیل مصدومیت ابراهیما کوناته. جونز برای هدف.

مدافع میانی در سال‌های اخیر مرتباً با انتقال از آنفیلد به خارج از آنفیلد مرتبط بوده است، اما به هر دلیلی همیشه در نهایت ثابت مانده است. فیلیپس، انصافاً، هرگز کلوپ را ناامید نمی کند، و یکی از اعضای محبوب و مورد احترام تیم قرمزها است، اما او مطمئناً باید از هم اکنون فوتبال را شروع کند.

هیچ کس در لیورپول از او ناراحت نمی شود.

بیشتر بخوانید: “به نفع همه” – نیل جونز پیشنهاد می کند که ستاره 24 ساله لیورپول ممکن است در حالی که به دنبال فوتبال معمولی تیم اصلی است، آن را ترک کند.

این بازیکن 25 ساله پس از امضای قراردادی جدید در 18 ماه پیش، تا سال 2025 با این باشگاه قرارداد دارد و گزارش ها حاکی از آن است که مرسیسایدرها پیشنهادات 10 تا 15 میلیون پوندی را برای نیمی از مرکز بزرگ می پذیرفتند، اگر مصدوم نمی شدند. به سایر بازیکنان در این پست.

وقتی کلوپ یک تیم کاملاً مناسب برای انتخاب دارد، فیلیپس گزینه پنجم مدافع میانی لیورپول است و فان دایک، کوناته، جوئل ماتیپ و جو گومز در حال حاضر از او جلوتر هستند.

این مرد انگلیسی در این دوره فقط 5 بار برای مرسی سایدرزها (در تمام رقابت ها) به میدان رفته است و در سه تیم از چهار روز بازی اخیر حضور نداشته است.

با این حال، او هر زمان که فراخوانده شود، عملکرد خوبی دارد، و مانند کائویمهین کلهر، هواداران قرمزها متوجه خواهند شد که اگر او به دنبال شروعی تازه و فوتبال منظم در تیم اصلی در جای دیگری باشد.

هر کاری که مدافع متولد بولتون تصمیم بگیرد در پایان فصل انجام دهد، ما برای او بهترین ها را آرزو می کنیم.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

https://www.empireofthekop.com/2023/02/02/journalist-liverpool-star-departure-admission/ منبع: