روزنامه اماراتی از تصمیم مهم مجیدی استقبال کرد

روزنامه البیان در شماره امروز خود به تمجید از عملکرد مجیدی و تعویض های طلایی او پرداخت و در این یادداشت به پنی مالاپا مهاجم 31 ساله و نیمکت اول توگی کلبا در سه فصل گذشته اشاره کرد.

بعداً الفردان با یک پاس مناسب زمینه ساز گل دوم تیمش شد تا برایان رامیرز جادوگر آرژانتینی برای دومین بار دروازه الظفره را باز کند. این بازیکن با استفاده از پاس جادویی فردان که از خط میانی داده شد، توانست با دریبل زدن بیش از یک بازیکن گلزنی کند تا نشان دهد افکار سرمربی تیم جواب داده است.

این گزارش حاکی است: فرهاد مجیدی ایرانی سرمربی کلبا تایگرز ساعتی پس از آغاز دیدار این تیم و الزفره در لیگ حرفه ای ADNOC، بازیکن برجسته خود حبیب الفردان را به میدان فرستاد. این بازیکن جانشین طلایی ققاب و ستاره میدان بود.

به نظر می رسد سطح پایین مولاپا و گل نخوردن این بازیکن شانس حضور او در بازی با الظفره را کاهش داد و شاید فرهاد مجیدی قصد داشت به طور غیرمستقیم مولاپا را تنبیه کند و به او این پیام را بدهد که این نیمکت باعث می شود تا زمانی که ملاپا تلاش کند. سخت تر شود و در بازی های بعدی قوی تر برگردد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

روزنامه البیان به جانشین های طلایی فرهاد مجیدی از جمله حبیب فردان اشاره کرد و او را ستاره زمین دانست.

روزنامه اماراتی از تصمیم مهم مجیدی استقبال کرد

این بازیکن باتجربه فرهاد مجیدی را ناامید نکرد و به لطف یک پاس گل دیگر از هم تیمی جدیدش یاسر حسن توانست اولین گل تیمش را مقابل عبدالله سلطان دروازه بان الظفره به ثمر برساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال اتحاد کلبا در سومین بازی خود در فصل جدید لیگ ADNOC امارات با 2 گل از مرحله پلی آف الظفره گذشت. در این بازی تعویض های طلایی مجیدی به دست ببرها رسید و حبیب فردان بازیکنی که در دقیقه 61 وارد زمین شده بود یک گل زد و یک پاس گل داد و بازیکن جدید این تیم هم برای اولین گل کلبا پاس گل داد. .


سرویس خبر شماره: 1844204
27 سپتامبر 1401 @ 11:13 ق.ظ |
3.2 هزار |

2نقطه نظر

مبادلات طلای فرهاد سوژه البیان بود

پس از به ثمر رسیدن آن گل و ورود توپ به دروازه الظفره برای دومین بار، خیال مجیدی سرمربی اتحاد کلبه از دومین برد متوالی آسوده خاطر شد و ببرها با 6 امتیاز به مقام چهارم رسیدند.

مجیدی در آن دیدار پنی مالاپا ستاره توگو را نیمکت نشین کرد و اصلا به او بازی نداد. بعد از 3 سال این اولین بار است که مولاپا فرصت بازی پیدا نمی کند.