روزنامه نگاران انگلیسی و اسپانیایی ادعا می کنند که مذاکرات “پیشرفته” LFC برای گابری ویگا – باشگاه لیورپول

اگر ویگا به این تیم ملحق می‌شد، احتمالاً در سمت راست خط میانی کلوپ قرار می‌گرفت، با این نقش تقریباً مطمئناً اولویت بعدی پس از آوردن مک آلیستر سمت چپ خواهد بود.

https://www.thisisanfield.com/2023/06/english-and-spanish-journalists-claim-advanced-lfc-talks-for-gabri-veiga/ منبع:

در حالی که سلتاویگو ناامیدانه به دنبال حفظ ویگا است، وجود بند آزادسازی به این معنی است که احتمالاً تابستان امسال جدا خواهد شد زیرا او برای تحقق پتانسیل خود تلاش می کند.

این مبلغ به حدود 34.5 میلیون پوند تبدیل می شود که قیمتی مشابه قیمتی است که برای کونه هافبک گلادبک ذکر شده است.

انتظار می رود با چهار جدایی از خط هافبک خود، این باشگاه حداقل دو بازیکن جدید را در کنار آرژانتینی به خدمت بگیرد.

لیورپول بر روی تعدادی خرید احتمالی در خط میانی حاکم است و منابع ادعا می کنند که مذاکرات “پیشرفته” برای گابری ویگا انجام شده است.

گفته می شود که ویگا توسط تعهد یورگن کلوپ به جوانان “فریفته” شده است، که می توان آن را در فصل گذشته استفان باجستیچ بومی گالیسیایی مشاهده کرد.

این به دنبال گزارش مشابهی از اسکار مندز، خبرنگار سلتاویگو است Relevo، که ادعا می کند لیورپول این بازیکن 21 ساله را بازیکنی می بیند که می تواند “این مرحله جدید را در آنفیلد رهبری کند.”

ادعا می شود که لیورپول جلوتر از نیوکاسل، منچستریونایتد و منچسترسیتی “پیشگام” شده است، که با اطلاعات ویلسون مطابقت دارد که قرمزها “محبوبان قطعی” هستند.

سلتاویگو روز یکشنبه با پیروزی 2-1 مقابل بارسلونا به رقابت های خود پایان داد و ویگا هر دو گل را به ثمر رساند و او در تمام وقت در زمین اشک می ریخت.

خفرن تورام از OGC نیس و مانو کونه از بوروسیا مونشن گلادباخ به عنوان کاندیدا ظاهر شده اند، در حالی که همچنان علاقه به رایان گراونبرخ از بایرن مونیخ و رومئو لاویا از ساوتهمپتون وجود دارد.

مطابق با را پژواک شمالیبا این حال، اسکات ویلسون، نویسنده اصلی روزنامه، در مورد پیگیری نیوکاسل برای ویگا، هافبک سلتاویگو، گزارش داد، پیگیری قرمزها در “مرحله پیشرفته” است.

الکسیس مک آلیستر در اوایل این هفته اولین بازیکنی خواهد بود که از دروازه عبور می کند، اما لیورپول هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

باید دید که آیا علاقه لیورپول واقعی است یا خیر، زیرا هنوز توسط مطبوعات مرسی ساید گزارش نشده است – اگرچه اکنون اغلب این اتفاق می افتد که روزنامه نگاران بومی اولین انتقال اخبار هستند.

این نتیجه باعث شد که باشگاه از سقوط به سگوندا دیویژن اجتناب کند و حالا انتظار می‌رود شماره 28 آنها برای ارزش بند فسخ 40 میلیون یورویی او جدا شود.