روزنامه نگار اکنون به “مزیت” لیورپول در تعقیب بلینگهام می پردازد.

https://www.empireofthekop.com/2022/12/31/jan-aage-fjortoft-jude-bellingham/ منبع:

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

«پس برگزیدگان چه کسانی هستند؟ رئال مادرید، همانطور که گفتم، چیزی در مورد این باشگاه وجود دارد، این یک افسانه است، همه چیز است و همه بازیکنان بزرگ جهان دوست داشتند در یک مرحله از دوران حرفه ای خود برای آن باشگاه بازی کنند. اما آنها فکر می کنند چه زمانی زمان مناسبی برای بازی برای رئال مادرید است؟

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که رئال مادرید در رقابت برای امضای این نوجوان، رقبای اروپایی خود را ربوده است، اگرچه این هافبک قرار است در جلسه‌ای با مدیران ارشد بوندسلیگا درباره روند خروج احتمالی شرکت کند.

لیورپول باید به چنین معامله ای به عنوان یک سرمایه گذاری جدی (و بسیار مورد نیاز) در بخشی نگاه کند که در حال حاضر نیاز مبرمی به TLC دارد، چه رسد به تابستانی که ممکن است سه هافبک پس از پایان قراردادشان جدا شوند. .

نکته منفی منچسترسیتی این است که آنها هافبک های زیادی دارند. شاید در موقعیت اینجا، او بلافاصله در لیورپول آن شغل را داشته باشد، زیرا آنها باید این موقعیت را در تیم خود از سر بگیرند.”

گفته می‌شود که مرسی‌سایدری‌ها تمایلی به پرداخت پول جدی برای یک هافبک در پنجره ژانویه ندارند، همانطور که با غیبت آنها از هرگونه معامله با بنفیکا بر سر انزو فرناندز تاکید شده است.

به نظر می رسد که تمام آن کسب و کار بالقوه را به پنجره تابستانی بسپارید، زمانی که خارج از چهار جایگاه برتر قرار می گیرید (همانطور که شرایط در حال حاضر وجود دارد)، یک خطر جهنمی است که باید انجام دهید، اگرچه در تصمیم گیری تیم استخدام ما کمبودی وجود ندارد. .

اما برای منچسترسیتی هم یک فرصت بیرونی وجود دارد. منچسترسیتی و پپ گواردیولا همیشه به دنبال بهترین بازیکنان جهان خواهند بود.

“آن طبیعی است. جود بلینگهام بازیکنی است که می تواند در موقعیت های 6، 8، 10 بازی کند – او گل می زند، بهترین نگرش را به شما ارائه می دهد، او یک رهبر در زمین است، بنابراین می دانید که لیورپول برای به دست آوردن او ناامید است.

یان آج فیورتوف تأیید کرده است که جود بلینگهام هنوز در مورد مقصد مورد نظر خود در تابستان که انتظار می‌رود بوروسیا دورتموند پیشنهادهایی را برای ستاره اعجوبه خود ارائه دهد، با اطرافیانش ارتباط برقرار نکرده است.

بیشتر بخوانید: “مراحل نهایی معامله” – یکی از منابع داخلی نقل و انتقالات پرتغالی به‌روزرسانی بزرگی درباره آینده جواهر جام جهانی مرتبط با لیورپول ارائه می‌کند.


مظنون معمول در انگلیس لیورپول خواهد بود و مزیت آن یورگن کلوپ است. من با هم تیمی ها و بازیکنانی که او قبلاً با آنها بازی می کرد صحبت کردم و آنها می گویند که او این اعتماد به نفس را دارد و این احساس را دارد که او را به دست خواهند آورد، که رابطه اش با مدیرعامل واتزکه به او کمک می کند اما این به پول بستگی دارد و همچنین به خواسته جود بلینگهام بستگی دارد. انجام دادن.

شما در طول جام جهانی دیدید که هندرسون تمام تلاشش را کرد تا او را به آمدن به اینجا دعوت کند.

اگر نمایش دیشب جردن هندرسون مقابل لسترسیتی نشانه ای بود، واضح است که ما نیز نمی توانیم به همین جا بسنده کنیم و زمانی که فابینیو به دلیل مصدومیت یا خارج از فرم غایب باشد، رقابت جدی برای کسب عنوان شماره 6 لازم است.

او بازیکن جوانی است. ما فرض می کنیم که ارلینگ هالند همان کاری را که جردن هندرسون انجام می دهد، انجام خواهد داد.

اولین چیزی که در حال حاضر اتفاق می افتد این است که جود بلینگهام وقتی دورتموند – آنها هنوز بوندسلیگا را شروع نکرده اند – با او می نشیند. [Hans-Joachim] واتزکه و سباستین کهل و آنها در جریان این روند صحبت خواهند کرد. نروژی صحبت کرد کانال یوتیوب.

فکر می‌کنم دورتموند می‌داند که او را از دست خواهد داد و او هیچ بندی در قراردادش ندارد به این معنی که این مبلغ می‌تواند رکوردی باشد – مردم در مورد 150 میلیون یورو صحبت می‌کنند.

آیا این یک ایستگاه پایانی است که آنها در حرفه خود می روند یا جود بلینگهام، یک انگلیسی، که می خواهد ابتدا به انگلیس برود و سپس شاید بعداً به رئال مادرید برود زیرا ارلینگ هالند به نوعی برنامه خود را برای رفتن به اسپانیا پس از مدتی انجام می دهد. سالها اینجا در انگلیس

مبلغی در حدود 150 میلیون یورو (132.9 میلیون پوند) کاملاً رکورد نقل و انتقالات فعلی ما را شکست خواهد داد – حتی با در نظر گرفتن هزینه کامل 85 میلیون پوندی داروین نونز (در صورتی که همه افزودنی های او فعال شوند).

بلینگهام
جردن هندرسون، ملی‌پوش انگلیسی، هرگز از کنار جود بلینگهام در قطر دور نشد