روزنامه نگار لیورپول نقش جولیان وارد در تامین امنیت مک آلیستر را برجسته می کند

وارد علیرغم اینکه بیش از یک دهه برای باشگاه کار می کرد، تنها یک سال بود که در سمت مدیر ورزشی بود و بنابراین پس از جایگزینی مایکل ادواردز که مدت ها سابقه کار داشت و مورد تحسین قرار گرفت، بر نقل و انتقالات زیادی نظارت نداشت.

بیشتر بخوانید: “یک رویا به حقیقت پیوست” – واکنش فوری الکسیس مک آلیستر در حالی که لیورپول امضای قرارداد او را تایید کرد

اگر آرژانتینی موفقیتی را که در برایتون در دوران حضورش با لباس قرمز داشت تکرار کند، وارد می‌تواند از تلاشی که برای اطمینان از تبدیل شدن این بازیکن 24 ساله به LFC انجام داده، بسیار راضی باشد.

باشگاه رسما تایید شد صبح امروز که هافبک آرژانتینی از برایتون به این تیم پیوست و خواهد آمد پیراهن شماره 10 را بپوش در آنفیلد

با این حال، با توجه به اینکه لینچ توضیح می دهد که این بازیکن 41 ساله را می توان با انجام بسیاری از کارها در مورد خرید مک آلیستر نسبت داد، درست است که رئیس سابق لیورپول سهم خود را از تحسین برای تضمین اولین ورود قرمزها به دست آورد. انتقال تابستان

بیشتر بخوانید: 14 بازیکن لیورپول که در مسابقات بین المللی پس از فصل شرکت می کنند. کلوپ برای آسیب دیدگی دعا خواهد کرد

جولیان وارد با انجام کارهای زیادی برای رساندن الکسیس مک آلیستر به لیورپول اعتبار داشت. با این حال، واگذاری او به یورگ اشمادکه اکنون کامل شده است و این آلمانی قرار است در باقی مانده تابستان امسال در نقل و انتقالات پیشرو باشد.

یورگ اشمادکه رسما زمام امور را بر عهده گرفت از وارد به عنوان مدیر ورزشی هفته گذشته، و دومی قصد خود را برای ترک LFC در نوامبر گذشته تایید کرد (اسکای اسپورت)، اما به نظر می رسد که او بهترین هدیه فراق را به آخرین کارفرمایانش واگذار کرده است.

🚨انحصاری

دیوید لینچ، روزنامه‌نگار لیورپول، نقش حیاتی جولیان وارد در قرمزها برای به خدمت گرفتن الکسیس مک آلیستر را مشخص کرده است.

می توانید توییت لینچ را در زیر مشاهده کنید @dmlynch در توییتر:



https://www.empireofthekop.com/2023/06/08/julian-ward-mac-allister-liverpool/ منبع:

– دیوید لینچ (@dmlynch) 8 ژوئن 2023

گرفتن به توییترلینچ توضیح داد: جولیان وارد با انجام کارهای زیادی برای انتقال الکسیس مک آلیستر به لیورپول اعتبار دارد. با این حال، واگذاری او به یورگ اشمادکه اکنون کامل شده است و این آلمانی قرار است در باقی مانده تابستان امسال در نقل و انتقالات پیشرو باشد.

این به اشماتکه یک پلت فرم بسیار محکم می دهد تا بتواند برای چند ماه آینده روی آن بسازد، زیرا او اولین پنجره نقل و انتقالات خود را در آنفیلد نظارت می کند، با این که باشگاه برای اولین بار از زمان ورود تیاگو در سپتامبر 2020 یک هافبک به دست آورد.