روزنامه های اسپانیایی: در انتظار مسی

یکی از بازیکنانی که این روزها بیش از هر زمان دیگری شایعه بازگشت به بارسا شنیده می شود، لیونل مسی آرژانتینی است.

پس از اظهارات گالتیه مبنی بر جدایی لئو مسی از پاری سن ژرمن، زمانی که آینده آرژانتینی روشن تر از همیشه است. جلد ورزشی “بازی وجود دارد”. به عنوان اولین عنوان انتخاب شد. این روزنامه همچنین توضیح داد که بارسلونا در مورد بازگشت او به باشگاهی که در آن بهترین بازیکن تاریخ شد، مطمئن است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مسی هفته آینده تصمیم می گیرد عنوان مصاحبه اختصاصی روزنامه موندپورتیوو با حضور ژاوی هرناندز در محل کار بود که از آینده این ستاره آرژانتینی خبر داد.

1882527

حالا ژاوی هرناندز در مصاحبه ای اختصاصی با موندودپورتیوو اعلام کرده است که مسی قرار است هفته آینده درباره بازگشتش تصمیم گیری کند.

1882524

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان ژوئن به پایان می رسد و کریستوفر گوتیه، سرمربی تیم ملی فرانسه دیروز تایید کرد که این بازیکن جدا خواهد شد، اگرچه باشگاه در بیانیه ای تایید کرد که آنها این ادعاها را تایید نمی کنند.

دفتر خاطرات ع گزینه جدیدی در لیست نقل و انتقالات رئال مادرید و با عنوان فاش شد “هوورتس وارد صحنه می شود” شنیده ها حاکی از آن است که رئال مادرید تابستان امسال جذب این مهاجم آلمانی از چلسی را بررسی خواهد کرد.

1882526

روزنامه های اسپانیایی اکنون بیش از هر زمان دیگری به احتمال بازگشت لیونل مسی به بارسلونا توجه کرده اند.

روزنامه های اسپانیایی: در انتظار مسی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا پس از کسب عنوان قهرمانی لالیگا به دنبال جذب بازیکنان باتجربه و سرشناسی است تا با مدیریت ژاوی هرناندز به موفقیت های بیشتری دست یابد.


سرویس خبر شماره: 1941493
12 ژوئن 1402 ساعت 09:47
1.8K |

0نقطه نظر

“اسطوره ادامه دارد” تیتر روز علامت است که پوشش ابن نشریه را در پوشش انتخاب مهاجم فرانسوی برای دریافت جایزه اسطوره مارکا ساخته است. این عنوان نیز واکنشی است به شایعات روز گذشته مبنی بر جدایی این مهاجم مهاجم.

1882525