روزنامه های انگلیسی در دستگیری یک جوان بی رحم!

بوکایو ساکا ستاره جوان تیم ملی انگلیس صفحه اول تمامی روزنامه های ورزشی این کشور را به خود اختصاص داد.

روزنامه های انگلیسی در دستگیری یک جوان بی رحم!


سرویس خبر شماره: 1897721
7 آوریل 1402 ساعت 12:41 |
6.4K |

0نقطه نظر

بوکایو ساکا با یک گل و یک پاس گل خبرساز شد

ایمیل روزانه او همچنین تصویری از ساکا در کنار هری کین، گلزن اول انگلیس منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: بی رحم! این روزنامه با تمجید از تیم ساوت گیت، انگلیس را مدعی جدی قهرمانی در یورو دانست. خبر غیبت فودن روی جلد دیلی میل دیده می شود.

1835984



مجله اخبار فوتبال خارجی

مهاجم 21 ساله سه شیرها با درخشش خود مقابل اوکراین نشان داد که انگیزه بالایی برای درخشش در پیراهن تیم ملی کشورش دارد. او به غیر از زدن گل دوم، پاس گل اول را نیز برای هری کین ارائه کرد. روزنامه های ورزشی انگلیسی یک روز پس از پیروزی مقابل مالت، صفحات اول خود را به درخشش ساکا اختصاص دادند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس شب گذشته موفق شد با دو گل از سد اوکراین بگذرد. این تیم که پیش از این ایتالیا را شکست داده بود با 6 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی گروه سوم مقدماتی یورو 2024 است. بوکایو ساکا ستاره جوان باشگاه آرسنال با یک گل و یک پاس گل ستاره انگلیسی این دیدار بود.

خاطرات روزانه ستاره او با انتشار عکس بزرگی از شادی گل ساکا خبرساز شد و در کنار آن بخشی از کنفرانس خبری ساوتگیت را منتشر کرد که به تمجید از ستاره آرسنال اختصاص داشت.

1835982

روزنامه دیلی اکسپرس او همچنین عکسی از ساکا منتشر کرد و به او تبریک گفت. در صفحه اول این مجله به جراحی آپاندیس فیل فودن نیز اشاره شده است. ستاره سیتی به دلیل این اقدام دیدار مقابل اوکراین و لیورپول را از دست داد.

1835983