روزنامه های ایتالیایی: اولتیماتوم به مورینیو

عنوان اصلی Il Romanista او به صحبت های ژوزه مورینیو با بازیکنان رم پس از فینال لیگ اروپا اشاره می کند و عنوان آن را عنوان می کند: “من به خاطر تو می مانم.” این نشریه مدعی شد مورینیو به شاگردانش قول داده در المپیکو بماند اما شرایطی وجود دارد که باشگاه باید رعایت کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1941533
12 ژوئن 1402 در 2:01 ب.ظ
2.4K |

0نقطه نظر

اولتیماتوم به مورینیو این عنوان اصلی نسخه امروز است نامه ورزشی Aquarius در مورد وضعیت ادامه همکاری با ژوزه مورینیو و رم: سه ​​روز برای تصمیم گیری در مورد ماندن یا عدم حضور در رم. این پست همچنین تیاگو پینتو، مدیر ورزشی رم را پوشش داد که عملکرد آنتونی تیلور، داور فینال لیگ اروپا را زیر سوال برد.

1882570

“تودور گامی به سوی یووه برداشته است” این عنوان نسخه امروز است توتو اسپورت با اشاره به گزینه های تمرینی یوونتوس: کونسیسائو، تیاگو موتا و ایتالیانو نیز در این لیست هستند.
علاوه بر این، ماجرای حمله هواداران تیم رم به داور فینال لیگ اروپا، آنتونی تیلور پس از بازی با سویا نیز مطرح شد.

1882571

تیتر اصلی روزنامه گاتزتا دلو اسپورت به تمدید قرارداد رافائل لیائو با میلان اختصاص دارد. این نشریه گزارش می دهد که این مهاجم پرتغالی علاوه بر تمدید قرارداد، شماره پیراهن خود را تغییر داده و شماره 10 روسونری را به تن خواهد کرد. این نشریه همچنین گزارش داد که کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی ناپولی قرار است به یووه بپیوندد.

1882569

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از فینال لیگ اروپا، عملا فصل برای رمی به پایان رسیده است و با وجود اینکه هنوز یک هفته از سری آ باقی مانده، مشکل اصلی ماندن یا رفتن مورینیو است.
از سوی دیگر، یوونتوس فصل سختی را پشت سر گذاشت و زیر نظر مکس آلگری نتوانست هیچ جامی را کسب کند.
آنها در نیمه نهایی جام حذفی به اینتر باختند و در نیمه نهایی لیگ اروپا نیز توسط سویا حذف شدند.
نتایج این تیم در سری آ تحت تاثیر کسر 10 امتیاز از سوی دادگاه فدرال به دلیل شفاف نبودن سوابق مالی قرار گرفت. یووه با 59 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و جواز حضور در لیگ کنفرانس اروپا در فصل آینده را کسب کرد.
با وجود نتایج آلگری، این سرمربی احتمالا بیانکونری را ترک خواهد کرد و روزنامه های ایتالیایی امروز به این موضوع پرداختند:

1882572

روزنامه های ایتالیایی امروز به تحلیل آینده خوزه موئینیو در رم و وضعیت نیمکت تیم یوونتوس پرداخته اند.

روزنامه های ایتالیایی: اولتیماتوم به مورینیو