روزنامه های ایتالیایی: فینال ایتالیا | تمرین سه

فصل ضعیف یوونتوس با شکست مقابل سویا به پایان رسید اما حضور تیم های ایتالیایی در فینال هر سه جام اروپایی خبرساز شد.

روزنامه های ایتالیایی: فینال ایتالیا

“فینال ایتالیا” عنوان اصلی نشریه گازتا دلو اسپورت که به حضور تیم های ایتالیایی در سه فینال اروپا در این فصل اشاره دارد. این نشریه همچنین مصاحبه ای با کارل هاینز رومنیگه ستاره سابق اینتر منتشر کرد که مدعی شد لائوتارو مارتینز می تواند برای اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا مشکل ایجاد کند.

1877192

“آره، دوباره انجامش بده! این عنوان اصلی نسخه امروز است توتو اسپورت شرق. در شرح شکست آنها مقابل سویا نوشته شده است: «لیگ اروپا، باخت 2-1 مقابل سویا در وقت اضافه».
همچنین جا برای نتایج رم و فیورنتینا وجود دارد: “دیوار مورینیو مقاومت می کند: 2 فینال در 2 سال. ایتالیا هم در کنفرانس است: شاهکار فیورنتینا، فینال با وستهم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در سویا با نتیجه 2-1 در وقت اضافه شکست خورد. به دلیل تساوی 1-1 در بازی اول، یووه در مجموع 3-2 شکست خورد و با ادامه فصل ضعیف مکس آلگری از رقابت ها خارج شد.
بیانکونری شانس قهرمانی در سری آ را از دست داد و در جام حذفی نیز توسط اینتر حذف شد. به این ترتیب تنها جام باقی مانده برای یووه از دست رفت.
با این حال، رم و فیورنتینا مقابل بایر لورکوزن و بازل پیروز شدند تا به فینال لیگ اروپا و لیگ کنفرانس برسند، بنابراین، مانند لیگ قهرمانان اروپا، ایتالیا نیز یک نایب قهرمان در این جام ها دارد.

1877191


سرویس خبر شماره: 1938398
29 اردیبهشت 1402 ساعت 10:07 |
2

0نقطه نظر

“دی لاورنتیس و اسپالتی، مقالات خداحافظی.” این عنوان ساده ورزش کوریره دلو امروز است. شرح عنوان به شرح زیر است: سرمربی تیم از ارائه یک اردوی تابستانی منصرف شده است.
وسط صفحه اول “سه گانه!” با اشاره به حضور سه تیم ایتالیایی در فینال جام های اروپا.

1877190