روزنامه های ایتالیایی: هرگز بدون دخترم!

توتو اسپورت نیز تیتر اصلی خود را به پرونده حقوقی یووه اختصاص داده است: “دو توافق. در حالی که آینده نیمکت نشینان نامشخص است، یک چرخش هیجان انگیز در پرونده حقوقی وجود دارد. در همین حال، یووه در حال مذاکره با آلگری است. est: اگر در مورد این موضوع موافق هستید. پول، طلاق!”
توتو اسپورت با اشاره به صحبت های لوچیانو اسپالتی در مورد تصمیمش برای ترک ناپل در پایان فصل، عنوان “من به خاطر دخترم استعفا می دهم”.

1881389

La Gazzetta dello Sport امروز تیتر اصلی خود را به دادگاه یوونتوس اختصاص داد و از توافق احتمالی بین این باشگاه و فدراسیون فوتبال ایتالیا خبر داد. این نشریه نوشت که احتمالا جریمه یوونتوس به سه امتیاز کاهش می یابد و یا این باشگاه تنها با جریمه مالی مواجه خواهد شد.

1881391

“کارشناس” عنوان اصلی رمی ایل رومانیستا است که به رکوردهای ژوزه مورینیو در فینال های اروپا اشاره دارد. در همین حال، آقای خاص قرار است فردا شب در فینال بوداپست تیمش را هدایت کند، زیرا در تمام فینال های قبلی خود در اروپا پیروز شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1940870
9 ژوئن 1402 ساعت 11:59 |
5.7 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوچیانو اسپالتی پس از 33 سال توانسته است جام قهرمانی سری آ را به ناپولی بازگرداند. اگرچه او با این تیم اسکودتو را به دست آورد، اما فصل آینده روی نیمکت ناپولی نخواهد بود.
دیروز مشخص شد که اسپالتی در دیدار با آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی تایید کرد که قصد دارد یک سال استراحت کند. او سپس مصاحبه کرد و تایید کرد که قصد دارد با دخترش باشد.
روزنامه های ایتالیایی امروز به موضوع جدایی سرمربی قهرمان ناپولی پرداختند:

1881388

“ناپل، من انتخاب کردم: با دخترم خواهم ماند.” این تیتر را می توان در نشریه امروز کوریره دلو اسپورت با اشاره به صحبت های سرمربی ناپولی: «نسخه اسپالتی برای جدایی» مشاهده کرد.

1881390

روزنامه های ایتالیایی امروز تیتر یک روز خود را به جدایی لوچیانو اسپالتی اختصاص دادند.

روزنامه های ایتالیایی: هرگز بدون دخترم!