روزهای رونالدو سیاه شد/ سرمربی سریع کریستیانو را محروم کرد!/ بررسی جدی گزینه های جانشینی رونالدو

یونایتد هفته گذشته پیشنهادی 7.5 میلیون پوندی برای مارکو آرناوتوویچ، مهاجم سابق وستهم و استوک ارائه کرد، قبل از واکنش شدید هواداران، آنها را از این پیشنهاد پشیمان کرد. بنجامین سسکو یکی دیگر از اهداف یونایتد بود اما آنها نتوانستند بازیکن آینده دار لایپزیگ را جذب کنند، در حالی که آلوارو موراتا گزینه دیگر است.

اما نشریه اتلتیک ادعا می کند که این بازیکن 52 ساله اکنون تغییر کرده و آماده است تا جدایی رونالدو را بپذیرد. این گزارش مدعی است که رونالدو از زمان بازگشتش به تیم، چندین روز را به تنهایی در اتاق غذاخوری صرف کرده است. او همچنین بارها دیده شد که دستانش را به نشانه نارضایتی تکان می‌داد و علیه رویکرد اجباری تنهاچ بحث می‌کرد. در حالی که رونالدو بسیار خوب تمرین می کند، اما پس از بازی اخیر و امتناع از تشویق هواداران، با استیو مک لارن صحبت کرد و به نظر می رسد روحیه او روی رختکن تیم تاثیر منفی گذاشته است.

هنوز نقش کریستیانو رونالدو مشخص نیست. فوق ستاره 37 ساله پرتغالی به دلیل ناکامی منچستریونایتد در رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا درخواست جدایی از این تیم را داده است اما هنوز با مسئولان باشگاه برای جدایی به توافق نرسیده است. تنهاچ که اولین سرمربی منچستریونایتد در 101 سال گذشته بود که در دو بازی ابتدایی خود شکست خورد، قاطعانه بر عدم فروش رونالدو تاکید کرده و او را در برنامه های خود برای این فصل می خواهد.

روزهای رونالدو سیاه شد/ سرمربی سریع کریستیانو را محروم کرد!/ بررسی جدی گزینه های جانشینی رونالدو

گزینه‌های رونالدو نیز کمیاب به نظر می‌رسد، زیرا تعدادی از باشگاه‌ها با جذب او در تابستان امسال مخالفت کردند.

آنها اکنون از طریق واسطه‌ها با نمایندگان مائورو ایکاردی، مهاجم PSG تماس گرفته‌اند، زیرا گفته می‌شود آنها به دنبال جذب جیمی واردی هستند. واردی دهمین فصل حضورش در ورزشگاه کینگ پاور را سپری می کند و باید دید که آیا انتقال به اولدترافورد به این مهاجم در این مرحله از دوران حرفه ای اش علاقه مند است یا خیر.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

با این حال، یونایتد پیشنهادات برای فسخ قرارداد رونالدو را رد کرد و بار دیگر تاکید کرد که او در این باشگاه خواهد ماند. اتلتیک می‌گوید یونایتد با فروش رونالدو موافقت می‌کند در صورتی که بتواند گزینه جدیدی را در خط حمله بخرد، که در تابستان برای یافتن آن مشکل داشت و اکنون نیاز آنها با مصدومیت آنتونی مارسیال تشدید شده است.