روزهای سیاه و تاریک برای تیم گل محمدی / این تو هستی و بدترین پرسپولیس در 7 سال اخیر

بدترین نسخه پرسپولیس

پرسپولیس در این فصل در 23 بازی 12 گل دریافت کرده است. دروازه پرسپولیس در طول سال های لیگ تا هفته بیست و دوم بین 9 تا 12 بار باز شده است. موردی که نشان می دهد خط دفاعی تیم گل محمدی فاصله چندانی با روزهای اوج این تیم ندارد. در جدول کلین شیت، علیرضا بیرانوند با 12 کلین شیت در رده دوم دروازه بانان لیگ برتر قرار دارد. با این حال وضعیت خط حمله پرسپولیس نگران کننده به نظر می رسد. آنها در این فصل در 9 بازی از 23 بازی موفق به گلزنی نشدند. فصل گذشته تا هفته گذشته پرسپولیس تنها در 4 بازی موفق به گلزنی نشد. علاوه بر تمامی مدعیان لیگ، تیم هایی مانند هوادار و نساجی در این فصل در بازی های بیشتری نسبت به پرسپولیس گلزنی کرده اند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پرسپولیس نیم فصل اول را با 32 امتیاز از 15 بازی به پایان رساند. عملکردی خوب که با نتایج ضعیف رقبا همراه شد و آنها را با فاصله 4 امتیازی در صدر جدول رده بندی قرار داد. سپاهان و استقلال هر کدام 5 امتیاز از پرسپولیس عقب بودند. فاصله پرسپولیس و استقلال در هفته شانزدهم به 8 امتیاز رسید. با این حال، در نیم فصل دوم همه چیز کاملا برعکس شد. سپاهان و استقلال رقبای خود را شکست دادند و پرسپولیس امتیاز زیادی از دست داد. پرسپولیس در نیم فصل از 8 بازی 4 برد، یک تساوی و 3 باخت دارد. در نیم فصل دوم، سپاهان 9 امتیازی شد و استقلال 6 امتیاز بیشتر از پرسپولیس.

قهرمانی های پیاپی پرسپولیس از لیگ شانزدهم آغاز شد و تا لیگ بیستم ادامه داشت. در لیگ بیست و یکم استقلال قهرمان لیگ شد اما پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشت و میانگین امتیاز بالایی داشت. پرسپولیس از لیگ شانزدهم تا این فصل تا هفته بیست و دوم کمتر از 48 امتیاز ثبت نکرده بود. این بدان معناست که آنها 3 امتیاز از ضعیف ترین عملکرد خود در سال های اخیر در این فصل گرفتند. بازیکنان پرسپولیس تا هفته بیست و دوم سابقه کسب 54 امتیاز را دارند. پرسپولیس لیگ شانزدهم در 23 بازی ابتدایی خود 53 امتیاز، لیگ هفدهم 54 امتیاز، لیگ هجدهم 48 امتیاز، لیگ نوزدهم 53 امتیاز، لیگ بیستم 48 امتیاز و لیگ بیست و یکم 49 امتیاز کسب کردند.

بحران رتبه بندی

گل دقایق پایانی سپاهان به پرسپولیس، شاگردان یحیی گل محمدی را از لیگ حذف کرد. حالا سپاهان 4 امتیاز از پرسپولیس جلوتر است و حتی اگر این فاصله را کم کند به دلیل برتری در بازی رودررو از این تیم برتر خواهد بود. استقلال هم از پرسپولیس پیشی گرفت و در آن تیم به مقام دوم رسید. پرسپولیس که نیم فصل اول را به عنوان صدرنشین برتر لیگ به پایان رساند، اکنون در 23 بازی 45 امتیازی شده و میانگین کمتر از 2 امتیاز در هر بازی کسب کرده است. وضعیتی که ضعیف ترین عملکرد آنها در سال های اخیر محسوب می شود.

سقوط آزاد