روزهای عجیب واریا در جاده اهواز – تهران

واریا – استقلال، دیداری عاشقانه و شاید روونشیستی در قلب ورزشگاه آزادی که برای دیدن آن باید تا جمعه صبر کنیم.

روزهای عجیب واریا در جاده اهواز - تهران

واریا هفته های سوم، چهارم و پنجم را از روی نیمکت آغاز کرد و تنها در دقیقه 70 به مصاف سپاهان و مس رفسنجان رفت. او در بازی با مس رفسنجان موقعیت ایده آلی را برای تیمش ایجاد کرد اما آیاندا پاتوسی تنها چند سانتی متر فاصله داشت تا ارسال تیز غفوری را به گل پیروزی تیمش تبدیل کند. در بازی قبلی مقابل مس کرمان، کاپیتان سابق استقلال نیز از ابتدا در جناح راست قرار گرفته بود و البته در طول بازی چندین بار با مهدی شیری تغییر پست داد تا به پست قبلی خود برسد، اما این تغییرات نبود. برای تغییر عملکرد درخشان غفوری در تکرار موقعیت خوب دفاعی کافی است.
حالا او باید به مصاف تیم سابقش استقلال برود و معلوم نیست مثل بازی قبل بازیکن اصلی نکونام باشد یا بازیکن تعویضی. و البته سوال دوم این است که آیا وریا در صورت حضور در زمین، در پست مورد علاقه خود یعنی دفاع راست بازی می کند یا وینگر تیمش خواهد بود، بنابراین احتمالا مقابل ابوالفضل جلالی، مدافع چپ استقلال بازی خواهد کرد. . به نظر می رسد با توجه به حضور مهدی شیری و مجتبی نجاریان در سمت راست خط دفاعی قرار بگیرد. شانس اصلی حضور در ترکیب اصلی، مهدی شیری است و وریا غفوری برای حضور در این تیم باید با دیگر وینگرها مبارزه کند، موضوعی که جواد نکونام در نشست خبری قبل از شروع لیگ مطرح کرد.

غفوری خیلی زود و از هفته دوم مقابل پرسپولیس به ترکیب پیوست اما در پستی غیر از دفاع راست! او به عنوان وینگر راست در زمین حاضر شد تا با مهدی شیری سمت راست فولادی را تشکیل دهد اما در دقیقه 67 جای خود را به پاتوسی داد تا ساسان انصاری در پست وینگر راست و پاتوسی به عنوان هافبک تاثیرگذار در تیم جواد نکونام بازی کنند. این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.


فولاد با 10 امتیاز و یک بازی کمتر قرار است روز جمعه در ورزشگاه آزادی با 13 امتیاز بازی خود را مقابل استقلال انجام دهد؛ بازیی که سایر مدعیان به دنبال تساوی هستند اما هر دو تیم حاضر در زمین به دنبال پیروزی هستند. رویارویی عاشقانه و شاید انتقام جویانه وریا غفوری و استقلال که باید تا جمعه منتظر ماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رویارویی استقلال و فولاد در روز جمعه شاید جذابیت خاص خود را داشته باشد، تقابل جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب که مورد علاقه هواداران آبی پوش هستند با تیم سابقشان جذاب است. با توجه به اینکه در فصل قبل استقلال موفق شد فولاد را پشت سر بگذارد و در نهایت واریا غفوری جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
اما اکنون، دراماتیک‌تر از هر دوئل و مسابقه‌ای، باید بازی را تماشا کنید وریا غفوری کاپیتان سابق آبی ها مقابل تیم محبوبش باشد. کاپیتانی که فصل گذشته جام را بالای سر برد اما با وجود رفتن فرهاد مجیدی از جمع آبی پوشان کنار گذاشته شد و فولاد انتخاب آن بازیکن برای ادامه فوتبال بود.
واریا غفوری که خیلی دیر در اردوی فینال تهران به جمع فولاد اضافه شد. او در شروع مسابقات به زمان بیشتری نسبت به سایرین نیاز داشت تا به فرم ایده آل برسد. او در اولین بازی مقابل صنعت نفت که با تساوی بدون گل به پایان رسید حدود 20 دقیقه بازی کرد.


سرویس خبر شماره: 1846554
12 مه 1401 در 6:38 ب.ظ.
48.4K |

14نقطه نظر

بازی که منتظرش بودیم رسید