روزی می رسد که آنها در یونایتد به پای رونالدو بیفتند

ایوا ادامه داد:“روزی خواهد رسید که آنها در یونایتد زیر پای رونالدو بیفتند و عاجزانه از او بخواهند بماند. من از این موضوع مطمئن هستم. من فکر می کنم تنهاچ و رونالدو باید بنشینند و صادقانه حرف های خود را بگویند. اگر هنوز این کار را نکرده اند، این بهتر است زودتر در مورد آن صحبت کنیم. “اکنون کوچکترین جزئیات می تواند کلید باشد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845033
01 مه 1401 در 10:20 ب.ظ.
21.5 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

پاتریک اورا:

ستاره فرانسوی سابق منچستریونایتد معتقد است که به زودی در این باشگاه عاجزانه از رونالدو می خواهند که بماند و به تیم دیگری نرود.

روزی می رسد که آنها در یونایتد به پای رونالدو بیفتند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو تابستان امسال رونالدو سعی کرد منچستریونایتد را ترک کند و به تیمی بپیوندد که تابستان امسال در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است. اما تلاش های او متوقف نشده و همچنان پیراهن یونایتد را بر تن می کند.

ستاره سابق یونایتد فرانسه به دیلی میل گفت“من ناراحتی رونالدو را از نیمکت نشینی درک می کنم، اما تنهاچ اخیراً گفته است که روی او حساب می کند. خیلی ها می گویند یونایتد رونالدو را می فروخت و به جای او بازیکن دیگری می آورد، اما یونایتد به رونالدو نیاز خواهد داشت و آن را از من خواهد گرفت.”

رونالدو که در تمرینات پیش فصل یونایتد غایب بود، در این فصل در هشت بازی رسمی خود برای شیاطین سرخ یک گل به ثمر رسانده و اغلب از روی نیمکت شروع کرده است. او دیگر بازیکنی بدون تعویض نیست و یونایتد تحت هدایت اریک تنهاخ و بدون فوق ستاره پرتغالی در یک برد پیروز است، اما پاتریس اورا معتقد است یونایتد در ادامه فصل به رونالدو نیاز خواهد داشت.