روزی که سرمربی محبوب سرخ ها عقلش را از دست داد!

پاتریس اورا از سال 2006 تا 2014 برای منچستریونایتد بازی کرد و عناوین متعددی از جمله لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس را با آن تیم به دست آورد. او یکی از بازیکنانی است که رهبری فرگوسن را تحسین می کند و او را بهترین مربی تاریخ می داند. این مرد فرانسوی مقاله ای طولانی در Players’ Tribune درباره صحبت های تیم سر الکس فرگوسن قبل از فینال لیگ قهرمانان 2008 نوشت.

او در قسمت هایی از این مقاله نوشت: قبل از مسابقه فرگوسن همه ما را دور هم جمع کرد و شروع به صحبت های عجیبی کرد. من قبلاً این جام را برده ام. ما حتی مجبور نیستیم این بازی را انجام دهیم، همه ما تعجب کردیم و فکر کردیم که او عقل خود را از دست داده است. سپس فرگوسن رو به من کرد و گفت: به پاتریس نگاه کن. او 24 برادر و خواهر دارد. تصور کنید مادرش برای گذاشتن غذا روی میز باید چه می کرد!

سپس رونی به وین گفت: به وین نگاه کن. او در یکی از فقیرترین مناطق لیورپول بزرگ شد. سپس به پارک جی سونگ برگشت. به جی نگاه کن، او از کره جنوبی آمده و پیشرفت کرده است.

همانطور که مربی در مورد داستان های ما صحبت می کرد، متوجه شدیم که او به همدلی جمعی اشاره می کند. ما فقط یک تیم فوتبال نبودیم: ما مردمی از همه گوشه و کنار جهان، از هر نوع فرهنگ، نژاد و مذاهب بودیم. و حالا اینجا بودیم، با هم در یک رختکن در مسکو، برای یک هدف مشترک می جنگیدیم. ما به لطف فوتبال با هم برادر شده بودیم.

فرگوسن در نهایت اعلام کرد: این پیروزی من است. تو پیروزی من هستی همه احساساتی شدیم. ما آن روز لیگ قهرمانان اروپا را بردیم، یونایتد باعث شد من عاشق آن بازی شوم.

بیشتر بخوانید: روز سیاه اسطوره منچستریونایتد / الکس فرگوسن همراهش جان خود را از دست داد

سرویس اخبار فوتبال خارجی