روزی که نقاب بی تفاوتی آنچلوتی افتاد!


سرویس خبر شماره: 1822362 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 12:06 |
2,246 امتیاز خبر|

0نظرات

رقصیدن، گریه کردن و کشیدن سیگار

بازیکنان نیز پس از بازی او را به هوا پرتاب کردند و به نظر می رسید سرمربی ایتالیایی مشکلی از این بابت نداشته باشد اما او به خوبی از او استقبال کرد و چند بار به مارسلو گفت: باز هم باز هم دوست دارم در هوا باشم.
آنچلوتی همچنین در زمین برنابئو همه را در آغوش گرفت و نه تنها به بازیکنان بلکه به اعضای کادر فنی، تدارکاتی، پزشکی و رسانه ای باشگاه تبریک گفت. بعداً چهره دیگری را در اتوبوس نشان داد که قبلاً کمتر دیده بودم.
او به وینیسیوس، میلیتو و آلابا در اتوبوس پیوست تا حرکات ریتمی را با بازیکنانش انجام دهد که به طور زنده از تلویزیون رئال مادرید پخش شد.
سرمربی ایتالیایی سپس یکی از عینک های آفتابی خود را برداشت تا با این سه بازیکن در حال سیگار کشیدن عکس بگیرد و حتی مانند بنزما با بازیکنانش شوخی کرد.
آنچلوتی همچنین در میدان سیبلز میکروفون را در دست گرفت، چیزی که انتظار می رفت، همانطور که در سال 2014 پس از فتح دسیما این کار را انجام داده بود و شروع به خواندن آهنگ معروف رئال مادرید کرد.
او در حالی که دوباره میکروفون را در دست داشت، برخی از شعارهای معروفی را که در برنابئو شنیده می شد سر داد و سخنان خود را با عبارت جذابی که به بازی چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا اشاره داشت، پایان داد: “متشکرم! “Viva Madrid, Pour Wednesday!”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان این رقابت ها با پیروزی مقابل اسپانیول، قهرمان لالیگا شد.
آنچلوتی مردی جدی است که پس از پیروزی 4-0 مقابل اسپانیول و کسب اولین عنوان قهرمانی خود در لالیگا، مشکلی ندارد که بازیکنانش نقش اصلی را در تیمش ایفا کنند، با موفقیتی درخشان برای خود و تبدیل شدن به تنها مربی قهرمان هر 5 تیم. لیگ معتبر اروپا نیز با خودجوش آمد.
در حالی که جشن قهرمانی با بازیکنان و اعضای کادر فنی هنوز در ورزشگاه بود، آنچلوتی که بسیار متاثر شده بود شروع به گریه کرد و کمی بعد در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: مربی رئال مادرید بودن احساس خاصی است. هنوز نمی توانم باور کنم. امروز نباید صحبت کنیم، اما باید جشن بگیریم. می خواهم جشن بگیرم. من هیجان زده هستم و این اشک ها ژنتیکی هستند، درست مثل پدر و پدربزرگم. “این اشک ها به این معنی است که من خیلی خوشحالم.”
آنچلوتی حتی برای بوسیدن همسرش که ظاهراً از پایان مسابقه او را ندیده بود، مصاحبه تلویزیونی را قطع کرد و پس از این موفقیت مهم از دیدن دوباره او خوشحال شد.

قهرمانی رئال مادرید در لالیگا ظاهری متفاوت به سرمربی کارلو آنچلوتی داد.