روز تولد را دو برابر کنید. فوق ستاره غیرمنتظره یوونتوس (تصویر)

حالا سه هفته مانده به پایان قهرمانی، یوونتوس حداقل 8 امتیاز کمتر از رم دارد و تقریباً قطعی است که جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را قطعی می کند. آنها همچنین با 70 امتیاز تنها یک امتیاز از ناپولی فاصله دارند و هنوز شانس خوبی برای سوم شدن در پایان فصل دارند.


سرویس خبر شماره: 1822257 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 17:14 |
2,501 امتیاز خبر|

0نظرات

یوونتوس صعود خود به لیگ قهرمانان فصل آینده را با دو لئوناردو بونوچی تقریبا تایید کرده است.

لئوناردو بونوچی در این فصل چهار گل برای یوونتوس به ثمر رسانده است که بهترین رکورد او در رقابت های لیگ است. او همچنین با رکورد جورجو کیه لینی برای گلزنی در آن مسابقه برابری کرد. این دو بازیکن باتجربه تنها مدافعانی در لیگ ایتالیا از سال 2000 هستند که در 13 فصل متوالی گلزنی کرده اند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لئوناردو بونوچی دوبلور در جشن تولد 35 سالگی خود، یوونتوس را با نتیجه 1-2 از سد ونیز عبور داد تا پیروزی آسانی برای یوونتوس به نظر برسد. دقیقه هفتم بازی بود که پاس ماتیس دی لیخت وارد دروازه لئوناردو بونوچی شد و او موفق شد با ضربه سر اولین گل یوونتوس را به ثمر برساند. سپس دروازه بیانکونری ها باز شد و در دقیقه 76 نوبت دوباره لئوناردو بونوچی بود که بازی کند. این بار ضربه سر دانیلو در شش مرحله به این بازیکن برخورد کرد و او برای دومین بار با ضربه ای نزدیک به دروازه دروازه را باز کرد و سه امتیاز ارزشمند بازی را برای یوونتوس به ارمغان آورد.