روز ویژه پیرترین بازیکن سپاهان (عکس)


کد اطلاعات: 2049842
ژوئن 31, 1403 در 4:17 ب.ظ.
5.7 هزار |

7نقطه نظر

محمد کریمی در روز تولدش این شانس را دارد که جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

روز ویژه پیرترین بازیکن سپاهان (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد کریمی در شروع لیگ هجدهم یکی از خریدهای امیر قلانوی برای تقویت پوشان طلایی اصفهانی بود و این هافبک که با درخشش خود در خانه پس از خانه به جمع ستارگان سپاهان اضافه می شد، تبدیل به بازیکنی شد. پدیده مسابقات و بهترین پاسور در همان فصل اول در راس لیگ.

محمد کریمی از لیگ هجدهم تا کنون و پس از گذشت چند هفته از پایان لیگ بیست و سوم در اردوی طلای پوشان اصفهانی حضور داشت و ششمین فصل متوالی خود را در سپاهان به پایان رساند.

کریمی از این نظر در سپاهان بی نظیر است و مسن ترین بازیکن این تیم به حساب می آید و به همین دلیل پیش از پیام نفیس و امید نورافکن که هر دو از دیگر بازیکنان سابق این تیم هستند، بازوبند کاپیتانی به این هافبک بابلی داده شد. .

سپاهان در سال های اخیر بارها به آستانه قهرمانی در لیگ و جام حذفی رسیده است اما امروز (31 خرداد 1403) بیش از هر زمان دیگری به کسب این افتخار نزدیک شده و کریمی این فرصت را دارد تا در روز تولد خود جشن قهرمانی بگیرد و فنجان از بالای سرش می گذرد.

2045768
آنچه در مورد کریمی قابل توجه است، پایان قرارداد او پس از دیدار با مس رفسنجان در فینال است و باید دید سران باشگاه در مورد کاپیتان اول خود چه نظری دارند. البته تمدید قرارداد با کریمی به نظر مورایس بستگی دارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی