روز چهارشنبه بسکتبال ایالات متحده یک بازی نمایشگاهی در ابوظبی مقابل صربستان برگزار می کند

پیش از بازی های المپیک 2024 پاریس، تیم ایالات متحده چندین بازی نمایشگاهی برای آماده سازی خود دارد. آمریکایی ها امسال بخشی از گروه C هستند که در آن صربستان، سودان جنوبی، پورتوریکو و ایالات متحده حضور دارند. تیم آمریکا تاکنون در دو مسابقه نمایشگاهی به میدان رفته است.

هفته گذشته، آمریکایی ها در لاس وگاس برای اولین بازی تیونینگ خود در برابر تیم کانادا بودند. این یک پیروزی سخت برای تیم ایالات متحده آمریکا در برابر یک فهرست با استعداد کانادایی بود. دیروز، آمریکایی ها در اولین بازی از سه بازی خود در ابوظبی، خارج از کشور بودند. آمریکایی ها در تیم استرالیا با حریفی آشنا روبرو شدند. علیرغم اینکه به استرالیا اجازه بازگشت در کوارتر چهارم را داد، تیم ایالات متحده همچنان با نتیجه 98-92 پیروز شد. بازی بعدی آنها چهارشنبه مقابل نیکولا جوکیچ و صربستان است.

تیم آمریکا روز چهارشنبه در دیداری نمایشگاهی در ابوظبی به مصاف صربستان خواهد رفت

مسابقه نمایشگاهی فردا بین ایالات متحده و صربستان در ظهر EST از شبکه FS1 پخش خواهد شد. بینندگان بین المللی می توانند برای تماشای بازی به YouTube TV بروند. آمریکایی ها به مصاف صربستان و بهترین بازیکن خود، سه دوره MVP لیگ NBA، نیکولا جوکیچ خواهند رفت. سه بازیکن دیگر NBA به جوکیچ در فهرست بسکتبال المپیک صربستان در سال 2024 می‌پیوندند. آنها شامل واسیلیه میچیچ (هورنتز)، بوگدان بوگدانوویچ (هاکس) و نیکولا یوویچ (هیت) هستند. علاوه بر این، آنها یک بازیکن آزاد و آلکسی پوکوسفسکی را در دور اول تاندر دارند.

تیم ایالات متحده آمریکا همچنان در تلاش است تا با تمام استعدادهایی که در فهرست خود دارد، چین و چروک ها را برطرف کند. استیو کر سرمربی تیم در دومین بازی نمایشگاهی آمریکایی ها با ترکیب کمی متفاوت به میدان رفت. در مقابل کانادا، جرو هالیدی و دوین بوکر در ترکیب اصلی حضور داشتند. با این حال، آنها با جیسون تیتوم و آنتونی ادواردز در روز دوشنبه در بازی با استرالیا جایگزین شدند. آمریکایی ها آنقدر استعداد دارند که استیو کر این تجمل را دارد که در مورد اینکه چه کسی شروع می کند تغییراتی ایجاد کند.

یکی از بازیکنانی که در دو بازی اول تیم ایالات متحده با مشکل مواجه شده است، جوئل امبید، مرکز MVP 76ers است. این مرد بزرگ با استعداد زمانی که گزینه های دیگری داشت برای بازی برای آمریکایی ها به خدمت گرفته شد. در حالی که امبید یکی از بهترین بازیکنان NBA است، اما در بازی های بین المللی چنین نگاهی نداشته است. هنوز زمان وجود دارد تا Embiid انسجام بیشتری با هم تیمی هایش پیدا کند. او روز چهارشنبه با نیکولا جوکیچ مسابقه سختی خواهد داشت.



https://sportslens.com/news/on-wednesday-usa-basketball-has-an-exhibition-game-in-abu-dhabi-vs-serbia/ منبع: