روستایی: با کمک بختیاری ها نفت را نگه می داریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر روستایی در خصوص پیروزی یک بر صفر نفت مسجد سلیمان در بازی با ذوب آهن به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود. بچه های ما از خط دروازه تا خط مقدم جنگیدند و پیروزی برای ما بسیار حساس و حیاتی بود و به آینده امیدوار بودیم.
وی درباره کمک هایی که انجام داد توضیح داد: خدا را شکر توانستم کمک کنم. این وظیفه من است چون در خط جالبی بازی می کنم، توانستم در این پیروزی تاثیر بگذارم و به تیمم کمک کنم.
وی درباره آفساید بودن گل نفت ذوبی ها ادامه داد: فکر می کنم گل آفساید نبود و فیلم او موجود است اما باز هم کارشناسان باید نظر بدهند و خدا را شکر بازی را بردیم.
بازیکن نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه تیم حریف موقعیت های زیادی داشت گفت: ذوب آهن موقعیت های زیادی داشت و ما هم موقعیت هایی داشتیم. در اوت و کرنر می توانستیم گل بزنیم اما به همان گل بسنده کردیم.
یکی از اهالی روستا در مورد شوک ورود یک مهاجر گفت: «این واقعا یک شوک مثبت بود. آقای مهاجری مربی فنی بسیار خوبی است و من ایشان را به خوبی می شناختم. امیدوارم با کمک تجربیات او، تلاش خودم و هم تیمی هایم و با کمک بختیاری عزیزمان، تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1818304 |
17 تیر 1401 ساعت 09:26 |
391 |

0نظرات

امیر روستایی یکی از مهره های تاثیرگذار در پیروزی حیاتی نفت مسجد سلیمان بود.