روسیه بازی ایران را خیلی جدی گرفت!

ستاره های روستوف، زسکا و زنیت نیز امروز به لیست تیم ملی روسیه اضافه خواهند شد. بازیکنان تیم ملی روسیه نیز تست PCR را که برای ورود به ایران اجباری است، پشت سر گذاشته اند.

1834284


سرویس خبر شماره: 1896820
آوریل 01, 1402 در 02:41
3.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

قوی ترین حریف تدارکاتی در اولین بازی امیر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان والری کارپین تمرینات خود را برای دیدار دوستانه مقابل ایران آغاز کرده اند. این دیدار قرار است در روز سوم فروردین 1402 در تهران برگزار شود. بازیکنان تیم ملی روسیه پس از مدت ها دوباره گرد هم آمدند تا شروعی تازه را تجربه کنند. آنها از این پس در فوتبال آسیا به کار خود ادامه می دهند.

الکسی میرانچوک، ستاره روسی تورینو به دلیل مصدومیت در تمرین تیم باشگاهی خود، حضور در تیم ملی کشورش را از دست داد. اما او تنها غایب اصلی روسیه نخواهد بود. الکساندر گولووین و گیورگی جیکیا نیز به دلیل مصدومیت نمی توانند در ترکیب فعلی روسیه حضور داشته باشند.

1834281

روسیه از امروز (سه شنبه) پس از اضافه شدن چند بازیکن اضافی، با ترکیب کامل خود در کمپ دینامو تمرین خواهد کرد. حضور خبرنگاران در بخش اول این تمرین آزاد خواهد بود و پس از آن تیم ملی روسیه برای دیدار مقابل ایران راهی تهران می شود.

1834280
1834279
1834282



مجله اخبار فوتبال داخلی

کنستانتین تیوفکاوین و دیمیتری بارینوف آخرین نفراتی بودند که یک روز پس از گلزنی برای تیم های باشگاهی خود (دینامو و لوکوموتیو) به اردو اضافه شدند. تیوفکاوین تاکید کرد که در حال حاضر روی بازی روسیه و ایران تمرکز کرده است.

روز یکشنبه بازیکنان تیم های کراسنودار، اسپارتاک، دینامو، لوکوموتیو، سوچی و اورال وارد کمپ تیم ملی روسیه شدند. دانیل دنیسوف و دانیل پروتسف از اسپارتاک و ایلیا پومازون از اورال اولین بازیکنانی بودند که در این اردو حضور داشتند.

1834283

تیم ملی روسیه تمرینات خود را برای دیدار دوستانه مقابل ایران آغاز کرده است.

روسیه بازی ایران را خیلی جدی گرفت!

بازیکنان کمپ تحت آزمایش های مختلفی قرار گرفتند. آنها سپس در یک تمرین ورزشی در باشگاه شرکت کردند. آنها در حاشیه این تمرین با والری کارپین سرمربی خود دیدار کردند. بازیکنانی که در هفته آخر باشگاه به میدان نرفتند، به جای رفتن به باشگاه، به محل تمرین رفتند و یک ساعت کار تاکتیکی انجام دادند.