روش کونته تنها راه برون رفت از بحران یووه است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس از ابتدای فصل تاکنون عملکرد خوبی نداشته و از 9 دیداری که در تمامی رقابت ها انجام داده، تنها دو بار پیروز شده است.
این مشکل فشار زیادی را به مکس الگری وارد کرده است و بسیاری از هواداران این تیم خواهان اخراج فوری این مربی ایتالیایی هستند و گفته می شود کونته آماده است هدایت این تیم را نیز برعهده بگیرد.
مارکیزیو در جشنواره دلو اسپورت به روزنامه ایتالیایی گاتزتا گفت: “ما به پایان خط رسیده ایم، در سری B بازی کرده ایم و پس از چند فصل خوب در سری آ، برای دو فصل متوالی هفتم شدیم. ما خوب شروع کرده ایم. اما در ژانویه همه چیز به هم ریخت و ما احساس بدی داشتیم زیرا نتوانستیم به آنچه می خواستیم برسیم.”

کلودیو مارکیزیو ستاره سابق یوونتوس معتقد است استفاده از سبک آتشین آنتونیو کونته راه برون رفت از این بحران است.

روش کونته تنها راه برون رفت از بحران یووه است


سرویس خبر شماره: 1845133
02 مه 1401 در 4:43 بعد از ظهر |
3.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

marchisio:


وی با اشاره به راه حل این وضعیت در آن زمان گفت: درک این مشکل سخت بود، ما خوب تمرین می کردیم و یک تیم متحد بودیم، اما جواب نمی گرفتیم، سپس کونته آمد، روح او را لمس کرد. این تیم، به خصوص برای بازیکنانی که قبل از آن تجربه لیگ را داشتند، به ما گفت که اینجا یوونتوس است و باید سخت کار کنیم تا خون در زمین جاری شود، باید به جایی که به آن تعلق داریم برگردیم. وضعیت فعلی این تیم چیزی جز این نیست.”
مارکیزیو محصول آکادمی یوونتوس بود و در 389 بازی با پیراهن آن تیم توانست 37 گل برای آن تیم به ثمر برساند و 7 بار قهرمان لیگ ایتالیا شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی