رومانو ادعای تصمیم بلینگهام را پس از گزارش بمب لیورپول انصراف داد

این ملی پوش انگلیسی از یک رقابت درخشان دیگر برای باشگاه و کشورش لذت برده است و با بازی های خیره کننده در جام جهانی قطر به کارنامه خود افزوده است و در عین حال 16 گل در 34 بازی (در تمامی رقابت ها) برای بوروسیا دورتموند به ثمر رسانده است.

قسمت 73 پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

در این مرحله برای کسی جای تعجب نیست که علاقه قابل توجهی به بلینگهام از سراسر مرزهای آلمان وجود دارد.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/21/fabrizio-romano-jude-bellingham-decision/ منبع:

بیشتر بخوانید: FSG باید برای انتقال بزرگ تبدیل شود زیرا اخباری که به تازگی از آنفیلد منتشر شده است قرمز سابق را خشمگین می کند – نظر

جود بلینگهام هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. وضعیت همچنان باز است. علیرغم شایعات فراوان، این کار در دسامبر و ژانویه با لیورپول انجام نشد و اکنون نیز تعطیل نیست. خبرنگار ایتالیایی به طور انحصاری CaughtOffside را مطلع کرد.

اینکه آیا بازیکن سابق تیم جوانان بیرمنگام سیتی در این فصل خود را به خاطر مبارزات ما در زمین عقب انداخته و به یکی از منچسترسیتی یا رئال مادرید تغییر خواهد داد، باید دید.

با این حال، نظر فابریزیو رومانو در مورد حماسه نقل و انتقالات در حال انجام، هواداران قرمزها را در میان بلاتکلیفی امیدواری تازه کرده است، روزنامه‌نگار گاردین خاطرنشان کرد که باشگاه همچنان در رقابت باقی می‌ماند و منتظر تصمیم نهایی این نوجوان است.

“البته، بلاتکلیفی لیورپول در مورد وضعیت مالکیت آنها کمکی نمی کند، اما باشگاه همچنان در این رقابت حضور دارد.”

در آن صورت، ما امیدواریم که ماندن کامل یورگن کلوپ در L4 همراه با احتمال ساختن تیم بزرگ دیگری از لیورپول توسط آلمانی ها در نظر گرفته شود که این فوتبالیست همه کاره افتخار می کند که بخشی از آن باشد.

با توجه به این که گفته می شود، ما تعجب خواهیم کرد که از عدم وسوسه هافبک مطلع شویم، زیرا گفته می شود که او و خانواده اش هنگام برنامه ریزی برای حرکت بعدی، تصویری کاملاً جامع ایجاد می کنند.

خبرهایی مبنی بر اینکه لیورپول “به طور فزاینده ای بعید” است (اگر یک گزارش از ورزشکاران باید به عنوان انجیل در نظر گرفته شود) برای امضای قرارداد با جود بلینگهام در تابستان امسال به دلیل نگرانی های مالی، به تعبیر خفیف، به خوبی در فضای آنلاین مورد توجه قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: “بزرگترین نتیجه تاریخ” – کارشناس Sky نگران است رقیب لیورپول بتواند یکی از بهترین بازیکنان خود را به کلوپ هدیه دهد.

رئال مادرید خیلی فشار می آورد زیرا واقعا جود را می خواهد، مثل منچسترسیتی.