رونالدو از رژیم غذایی بازیکنان یوونتوس انتقاد کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو سال 2018-2021 را در تورین گذراند و تابستان گذشته در نقل و انتقالات یوونتوس را ترک کرد تا پس از 12 سال دوری به منچستریونایتد بازگردد.
او در این تیم عملکرد خوبی داشت و یکی از مهره های هجومی کلیدی این تیم بود اما در نهایت نتوانست با این تیم به ششمین قهرمانی خود در این لیگ قهرمانان برسد و تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.
آرتور در مصاحبه ای با TNT Sport مدعی شد که رونالدو همیشه از غذایی که هم تیمی هایش در یوونتوس انتخاب می کردند انتقاد می کرد.

آرتور ملو، هافبک یوونتوس می گوید کریستیانو رونالدو هرگز از رژیم غذایی خود در یوونتوس راضی نبود.

او گفت: «با هم دور میز می‌نشستیم و گاهی اوقات او به محتویات بشقاب‌های ما نگاه می‌کرد و می‌گفت این چیزی نیست که شما به عنوان یک فوتبالیست باید بخورید.»
هافبک برزیلی در مورد هم تیمی ملی اش نیمار و انتقادات اخیر از او گفت: او یک نابغه است. استعداد او ذاتی و خالص است و با آمدن به اروپا بسیار رشد کرد. هر چه فشار روی آن بازیکن بیشتر باشد، بهتر بازی خواهد کرد.»
آرتور همچنین از عملکرد لیونل مسی تمجید کرد و افزود: “گاهی اوقات احساس می کنم خداوند انگشت خود را به سمت مسی نشانه رفته و او را تقدیس کرده است. او کارهای شگفت انگیزی روی زمین انجام می دهد. او بازیکنی حرفه ای است و برای رسیدن به اهدافش سخت تلاش می کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1815403 |
24 مارس 1400 ساعت 11 صبح |
979 |

0نظرات

آرتور: