رونالدو اول صحبت را با من باز کرد!

او به رابطه من علاقه نشان داد و در واقع این رونالدو بود که ابتدا با من صحبت کرد. “البته من نمی خواستم شبیه یک طرفدار به نظر برسم و مستقیماً به سمت او بروم، اما صحبت کردن در مورد هر چیزی با رونالدو لذت بخش بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

مارتین دوبراوکا گفت: به غیر از اسکات مک تومینی و تام هیتون که در رختکن کنار من هستند، احتمالاً در طول روز بیشترین تماس را با کریستیانو رونالدو داشتم. ما این فرصت را داشتیم که قبل از تمرین صحبت کنیم و بعد از آن بیایید با هم صحبت کنیم. در کمپ باشگاه. رونالدو از من در مورد خانواده ام پرسید و سپس از من پرسید که آیا در هتل اقامت می کنم یا خانه ای خریده ام و سوالاتی از این دست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارتین دوبراوکا، دروازه بان سابق نیوکاسل و اسلواکی در فصل تابستان به عنوان گزینه ذخیره داوید دخیا با منچستریونایتد به توافق رسید و لباس این تیم را بر تن کرد. البته دوبراوکا تا اینجای فصل فرصت حضور در دروازه را نداشته است و بعید است که این اتفاق تا پایان فصل رخ دهد. حالا مارتین دوبراوکا مدعی شده است که در این مدت کوتاه با کریستیانو رونالدو رابطه دوستانه داشته و حتی این ستاره پرتغالی بوده که این دوستی را آغاز کرده است.

مارتین دوبراوکا دروازه بان اسلواکی فاش کرد که کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد به گرمی از او استقبال کرده است.

رونالدو اول صحبت را با من باز کرد!


سرویس خبر شماره: 1844654
29 سپتامبر 1401 @ 8:38 ب.ظ
31.9 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

مارتین دوبراوکا: