رونالدو بازوبند کاپیتانی مگوایر را می خواست

هری مگوایر در سال 2019 با قراردادی 80 میلیون پوندی از لسترسیتی به منچستریونایتد رفت. او شش ماه پس از اولین بازی خود توسط سولسشر به عنوان کاپیتان یونایتد انتخاب شد. اشتباهات فاحش زیاد این بازیکن باعث شده تا هواداران زیادی علیه حضور او در تیم و کاپیتانی اش موضع بگیرند.

پس از اخراج اوله گونار سولسشر و آمدن رالف راگنیک، جنگ قدرت در رختکن شیاطین سرخ آغاز شد. رونالدو برنده این جنگ نبود و موقعیت او در منچستر از آن روزها متزلزل شد.

1837011


سرویس خبر شماره: 1898219
آوریل 10, 1402 در 03:27 ب.ظ
1.3K |

0نقطه نظر

افشای درگیری عجیب در رختکن شیاطین سرخ

گفته می شود کریستیانو رونالدو فصل گذشته با سرمربی شیاطین سرخ درگیر شد تا بازوبند کاپیتانی را از هری مگوایر بگیرد.

رونالدو بازوبند کاپیتانی مگوایر را می خواست

مدافع میانی یونایتد در حال حاضر امیدوار است که تن هاخ به او فرصتی برای بازی مقابل نیوکاسل در روز شنبه بدهد، در حالی که رونالدو روز سه شنبه مقابل العداله در لیگ برتر عربستان بازی خواهد کرد.

1837012



مجله اخبار فوتبال خارجی

ماه ها پس از جدایی رونالدو از یونایتد، ابعاد جدیدی از اختلافات او با مگوایر منتشر می شود. این خبر پیش از این توسط Mirror منتشر شده بود، اما اکنون با افشای آن توسط ESPN مشخص شده است که موضوع دو ستاره یونایتد در این زمان بسیار جدی بوده است.

این گزارش تایید می کند که کریستیانو رونالدو از رنگنیک خواسته تا در نیم فصل دوم لیگ برتر 2021-22 کاپیتانی را از هری مگوایر بگیرد. سرمربی آلمانی یونایتد اما این درخواست ستاره تیمش را رد کرد تا تفاوت جدی بین سرمربی و بازیکن دیده شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو در نوامبر 2022 پس از مصاحبه با مسئولان باشگاه منچستریونایتد قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد. او در مصاحبه با پیر مورگان ضمن انتقاد از اریک تنهاخ، از سرمربیان قبلی انتقاد کرد، به ویژه رالف رنگنیک بدون انتقاد نبود. ESPN در گزارشی جدید به حاشیه ایجاد شده توسط رونالدو در دوران سرمربیگری این مربی آلمانی پرداخت.