رونالدو بالاخره با منچستریونایتد تمرین کرد (تصویر)

کریستیانو تابستان گذشته زمانی که یوونتوس را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست، قراردادی دو ساله با این باشگاه انگلیسی امضا کرد. در نتیجه او تا سال آینده به صورت رسمی در این تیم حضور دارد.


سرویس خبر شماره: 1835722
آگوست 06, 1401 @ 11:53 ب.ظ |
26.4K |

11نقطه نظر

حضور کریستیانو در تمرین امروز منچستریونایتد به عنوان نشانه ای از اعزام ستاره پرتغالی برای رفع کدورت های اخیر تعبیر می شود. پس از اینکه رونالدو رسماً قصد خود را برای جدایی اعلام کرد، از باشگاه اجازه گرفت تا تیم یونایتد را در تور آسیا و استرالیا همراهی نکند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در میان گمانه زنی های گسترده در مورد آینده او، کریستیانو رونالدو امروز در مجموعه کارینگتون حاضر شد و در کنار بازیکنان منچستریونایتد تمرین کرد.

خبرنگارانی که امروز در مجموعه تمرینی کارینگتون حضور داشتند، شاهد حضور کریستیانو در محل تمرین بودند. روز گذشته جلسه مهمی بین مدیران منچستریونایتد و رونالدو در مقر این باشگاه برگزار شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد که این روزها در کانون شایعات نقل و انتقالات تابستانی قرار دارد و همه منتظر تصمیم نهایی او از سوی باشگاه هستند، پس از مدت ها انتظار بالاخره امروز با بازیکنان یونایتد تمرین کرد.

پس از جلسه دیروز در مقر یونایتد، رسانه ها مدعی شدند که کریستیانو و مدیریت برنامه هایش به سران شیاطین سرخ پیشنهاد داده اند که او را به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل کنند و هفته آینده یعنی سال آینده به باشگاه بازگردد. گزینه دیگری که به یونایتد پیشنهاد شده فسخ قرارداد کریستیانو است. گزینه ای که نباید شیاطین سرخ را مورد توجه قرار دهد.