رونالدو: باید رویای لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داریم


سرویس خبر شماره: 1815412 |
24 مارس 1400 ساعت 12:10 بعد از ظهر |
1,170 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب در اولدترافورد میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود.
دیدار دو تیم در ورزشگاه اتلتیکو برگزار شد و با تساوی 1-1 به پایان رسید و همه چیز به بازی برگشت موکول شد.
این دیدار برای رونالدو و یونایتد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آنها امیدوارند با پیروزی مقابل این تیم و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، شرایط خود را تا حد زیادی بهبود بخشند.
رونالدو با انتشار پستی در اینستاگرام سعی کرد به هم تیمی هایش روحیه بدهد. بازیکن پرتغالی در صفحه رسمی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: فردا (سه شنبه) یکی از روزهایی است که همه منتظرش بودیم. یکی از شانس‌هایی برای نشان دادن اینکه چرا اولدترافورد به عنوان تئاتر رویاها شناخته شده است.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد برای بازی امشب مقابل اتلتیکو مادرید انگیزه بالایی دارد.

وی با اشاره به شرایط حساس بازی از هواداران یونایتد خواست تا به ورزشگاه بیایند و از آنها حمایت کنند: “بیایید جو فوق العاده ای را که در بازی اخیر خانگی خود ایجاد کرده بودیم بازسازی کنیم و رویاهای خود در لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داریم. ما منچستریونایتد هستیم! بیایید با هم این کار را انجام دهیم. بیایید به جهنم برویم!
رونالدو در پیروزی 2-3 شنبه مقابل تاتنهام مقابل اتلتیکو مادرید مهره اصلی یونایتد بود و با هت تریک خود در آن بازی نشان داد که در حال بازگشت به دوره امتیازات است و می تواند در بازی مقابل خطرناک باشد. این باشگاه اسپانیایی



مجله اخبار فوتبال خارجی