رونالدو با چشم کبود در تمرین پرتغال (تصویر)

تصاویری که امروز از اردوی تیم ملی پرتغال منتشر شد؛ این نشان می دهد که کریستیانو رونالدو با چشمان کبود و صورت زخمی در حال تمرین است.

رونالدو با چشم کبود در تمرین پرتغال (تصویر)

در نهایت پرتغال در بازی شنبه شب 4-0 پیروز شد اما کریستیانو موفق به گلزنی نشد و یک پنالتی را دریافت کرد که پاتریک شیک آن را از دست داد. عملکرد امروز رونالدو مورد انتقاد رسانه های پرتغالی قرار گرفت.

رونالدو امروز در تمرین تیم ملی پرتغال

پس از حضور تیم پزشکی پرتغال، کریستیانو به میادین بازگشت و تا پایان 90 دقیقه برای تیم ملی در زمین حضور داشت. البته رونالدو با چسب روی بینی اش در زمین حضور داشت که نشان می داد مصدومیتش روی بینی اش است.

به گزارش “ورش سه”، کریستیانو رونالدو عصر شنبه در جریان دیدار تیم های ملی پرتغال و جمهوری چک در لیگ ملت های اروپا دچار مصدومیت شدید شد.

لحظه برخورد رونالدو با دروازه بان جمهوری چک

تصاویری که امروز از تمرین پرتغال منتشر شد نشان می دهد که رونالدو با وجود مصدومیت، شب گذشته همچنان با چشمی کبود و زخمی در کنار دیگر بازیکنان تیم ملی تمرین می کند. پرتغالی ها فردا در آخرین بازی خود در این مرحله لیگ ملت ها به مصاف اسپانیا می روند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رونالدو پس از برخورد با توماس واچلیک دروازه بان جمهوری چک روی زمین افتاد و تصاویر تلویزیونی او را غرق در خون نشان داد. رونالدو و مدافع چک هر دو برای تصاحب توپ به هوا پریدند اما برخورد این دو فوتبالیست باعث شد رونالدو با صورت بشدت آسیب دیده به زمین بخورد.


سرویس خبر شماره: 1845350
04 مهر 1401 ساعت 15:59 |
4.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر