رونالدو بهترین بازیکن فوتبال سال اروپا شد TRT Persian | akhbarfootball

رونالدو 153 میلیون دنبال کننده در فیس بوک، 477 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و 102.9 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد. او 100 بازی برای پاری سن ژرمن انجام داد و بیش از 100 گل به ثمر رساند و نتوانست بهترین گلزن اروپا شود. این جوان فرانسوی که تنها 23 سال سن دارد، پتانسیل و امید زیادی برای تبدیل شدن به یکی از بزرگان تمام دوران وجود دارد. آمار و توانایی جسمی و ذهنی او در سطح بسیار بالایی قرار دارد و از نظر عینی در سطح بالایی قرار دارد. آندرس اینیستا لوخان بازیکن فوتبال کشور اسپانیا است که در پست هافبک برای تیم ژاپنی ویسل کوبه به میدان می‌رود. دوران اوج فوتبال این بازیکن زمانی بود که در بارسلونا بعنوان کاپیتان بازی می کرد.

  • هالند در حساب‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی طرفداران زیادی دارد، با 17.8 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، 13 میلیون دنبال کننده در فیس بوک و 2.4 میلیون دنبال کننده در توییتر.
  • به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۲۰۲۱ به اتمام رسید و سایت‌های مختلف ورزشی به معرفی برترین بازیکنان جهان در سال گذشته پرداخت.
  • خیلی از افراد فعال در فوتبال، رونالدینیو را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال می‌دانند که دو بار متوالی به عنوان بازیکن سال فوتبال جهان برگزیده شد.

پرافتخارترین دوره تاریخ باشگاه سانتوس نیز در زمان حضور پله بوده است، آنها موفق به کسب 25 جام در زمان حضور پله شدند. آن ها یکی از تیم های قدرتمند دنیا در زمان خود بودند و حتی توانایی شکست تیم های بزرگ و معتبر اروپایی را نیز در جام بین قاره ای داشتند. او در تمام دوران حرفه ای خود، در 333 بازی 200 گل به ثمر رساند.

فیلم ترسناک / جدیدترین فیلم

نیمار را همه دوستداران فوتبال می شناسند و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. NJR میلیون ها طرفدار در رسانه های اجتماعی دارد، مانند 57.7 میلیون دنبال کننده در توییتر، 177 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و 89 میلیون دنبال کننده در فیس بوک. رابرت لواندوفسکی در گذشته از برندهایی مانند مجله اخبار فوتبال نایک، هوآوی، اوپل و EA Sports حمایت کرده است و در حال حاضر از CoverGirl و برند نوشیدنی ورزشی Oshie حمایت می کند. او با دارایی خالص 182 میلیون دلاری یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های سال 2022 است. و لئو به خاطر شخصیت مهربان و نگرش مثبتش نسبت به همه بازیکنان دیگرش شناخته شده است.

اعلام جنگ آذربایجان به ایران

ابتدا در هفته پانزدهم بوندس لیگا ۳ بر ۲ مغلوب بورسیامونشن گلادباخ شد. ستاره سوئدی میلان در اظهاراتی جنجالی دو ابرستاره فوتبال جهان را به چالش کشید. به گزارش قدس آنلاین، زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی میلان یکی از ستاره های دنیای فوتبال است که هنوز در سن ۴۰ سالگی در بالاترین سطح فوتبال حضور دارد. «دى استفانو» پنج دوره پى درپى جام باشگاه‌‌هاى اروپا را با رئال مادريد بـه دست آورد؛ افزون بر اينكه دو بار توپ طلاى اروپا و هشت بار قهرمانى در ليگ اسپانيا را نيز بايد بـه افتخاراتش اضافه كرد. بازى سرنوشت بـه بازيكنى با سه مليت «آرژانتينى، ايتاليايى و اسپانيايى» اجازه نداد تا افتخار قهرمانى در جام جهانى را هم بـه دست آورد. این رو هم میتونید با یه سرچ ساده و دیدن ویدیوش ثابت بشه در مورد سوم هم که ساده ترین راهه و بدون حرف مسی رو اول مارادونا دوم و پله سوم هست (تو بعضی سایتها جای نفر اول دوم سوم جابجا هست ولی رونالدو چهارم بالاتر نیست.

طارمی و آزمون نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال جهان شدند

از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵، توپ طلای فیفا با همکاریفرانس فوتبال به بهترین بازیکن مرد سال جهان اهدا می‌شد. در سال ۲۰۱۶، فیفا جایزهٔ بهترین بازیکن مرد فیفا را جایگزین این جایزه کرد و توپ طلا از آن زمان تا کنون، فقط توسط فرانس فوتبال اهدا می‌شود. مسی در این فصل در دو بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا شش گل زده است. در تاریخ لیگ قهرمانان فقط لوئیز آدریانو با اشختار دونتسک توانسته در دو بازی اولش هت تریک کند. لیونل مسی در سال ۲۰۱۶ میلادی لالیگا ، کوپا دل ری و سوپرجام اسپانیا را برد و ۴۷ گل به ثمر رساند. سوارز با ۴۵ و رونالدو با ۴۱ گل در میان بازیکنان درجه یک فوتبال جهان در رده بعدی هستند.

http://3dmark.ir