رونالدو به اتحادیه فوتبال انگلیس دعوت شده است

باشگاه منچستریونایتد نیز در واکنش به این بیانیه اعلام کردبا توجه به بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد کریستیانو رونالدو و در پاسخ به این اتهام، ما از آن حمایت خواهیم کرد.

کریستیانو برای دو بازی با جمهوری چک (فردا) و اسپانیا در روز سه شنبه در لیگ ملت های یوفا در اردوی تیم ملی پرتغال حضور دارد. بازی بعدی یونایتد در لیگ برتر، دربی منچستر در ورزشگاه اتحاد یکشنبه 2 اکتبر است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رونالدو باید برای توضیح ضربه ای که به دست یکی از هواداران جوان اورتون در جریان بازی فصل گذشته منچستریونایتد مقابل اورتون در گودیسون پارک وارد کرد، به اتحادیه فوتبال انگلیس برود.

رونالدو به اتحادیه فوتبال انگلیس دعوت شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پایان فصل گذشته لیگ برتر، کریستیانو رونالدو در حین امتیاز خبرخارج از منزل منچستر یونایتد صورت جلو اورتون خبرساز شد پس از آن مسابقه که در ماه آوریل برگزار شد و با شکست یونایتد به پایان رسید، کریستیانو پسر 14 ساله مبتلا به اوتیسم را هنگام ورود به تونل ورزشگاه مشت کرد.


سرویس خبر شماره: 1844993
01 مهر 1401 ساعت 19:10
4.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

توضیح

ضربه رونالدو به دست این نوجوان باعث کبودی دست او شد و باعث شد موبایل این نوجوان روی زمین بیفتد و بشکند. نوجوان انگلیسی در سکوهای گودیسون پارک در حال فیلمبرداری از رونالدو بود که از زمین خارج شد و وارد تونل استادیوم شد.

اتحادیه فوتبال انگلیس امروز در بیانیه ای اعلام کرد کریستیانو رونالدو به دلیل یک اتفاق پس از بازی منچستریونایتد در لیگ برتر مقابل اورتون در روز شنبه 9 آوریل 2022، به نقض قانون E3 اتحادیه فوتبال انگلیس متهم شده است. رفتار رونالدو پس از سوت پایان، نامناسب و خشونت آمیز بود. فوق ستاره پرتغالی برای توضیح خود فراخوانده شده است.