رونالدو: خداحافظ دست من است، فردا صعود می کنیم

آخرین جام جهانی:من می بینم که این سوال زیاد مطرح می شود. این من هستم که آینده را تعیین می کنم، نه هیچ کس دیگری. اگر میل و انگیزه کافی داشته باشم، به فوتبال ادامه خواهم داد، در غیر این صورت تصمیم نهایی را نمی گیرم. خودم و بس.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

جام جهانی بی معنی بدون رونالدو:“بدون من جام جهانی بدون پرتغال بی معنی خواهد بود. ما در مورد فردی صحبت نمی کنیم، زیرا ما پرتغال و یک گروه متحد هستیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عصر فردا از ساعت 23:15 به وقت تهران، پرتغال در دیداری حساس و سرنوشت ساز برای راهیابی به جام جهانی میزبان مقدونیه شمالی است. پرتغال در بازی قبلی خود 3-1 ترکیه را شکست داد و مقدونیه در کمال تعجب 0-1 ایتالیا را شکست داد. کار پرتغال هم مقابل ترکیه مساوی شد و اگر پنالتی ترکیه در دقیقه 85 گل می شد، بازی 2-2 می شد و هر اتفاقی می افتاد.


سرویس خبر شماره: 1817075 |
08 فروردين 1401 ساعت 18:00 |
3,791 |

6نظرات

یک فینال در پیش داریم

کریستیانو رونالدو، رکورددار گلزنی در بازی های داخلی و کاپیتان پرتغال در نشست خبری بازی با مقدونیه شمالی گفت:“بازی فردا فینال است و ما آماده ایم. آیا شانس ما بیشتر است؟ نمی دانم، اما همچنان خودم را برتر می دانم و شانس های بهتری دارم، چه در داخل و چه در خارج. خارج از خانه. ما می دانیم که اگر فردا برنده شویم. ما به جام جهانی می رویم و اگر شکست بخوریم شکست می خوریم.”

کریستیانو رونالدو متقاعد شده است که پرتغال فردا با شکست مقدونیه به جام جهانی صعود خواهد کرد. او همچنین در مورد بازنشستگی خود از فوتبال صحبت کرد.

متعجب از پیروزی مقدونیه مقابل ایتالیا: بله تعجب کردم. آنها در بازی های زیادی خوب بوده اند اما فکر نمی کنم فردا غافلگیر شویم. پرتغال تیم بهتری است و ما به جام جهانی خواهیم رفت.