رونالدو خطاب به تناچ: من آماده ام، فردا به من بازی بده

اما اریک تنهاچ، سرمربی یونایتد در مصاحبه ای در روزهای اخیر گفته است که کریستیانو با توجه به اینکه دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات تیم اضافه شد، تا رسیدن به آمادگی کامل فاصله دارد و باید هر چه زودتر به اوج آمادگی جسمانی بازگردد. . برخی رسانه ها مدعی شدند که این سخنان رونالدو را عصبانی کرده و او را در تصمیمش برای جدایی از یونایتد مصمم تر کرده است.


سرویس خبر شماره: 1837097
15 اوت 1401 @ 9:19 ب.ظ
2.4K |

1نقطه نظر

گزارش امروز میرور این شایعات را تکذیب کرد و مدعی شد که رونالدو اکنون انتظار دارد بازی فردا را که اولین بازی فصل شیاطین سرخ خواهد بود آغاز کند.

رونالدو که از هفته گذشته به تمرینات منچستریونایتد اضافه شده است، در این مدت پیام هایی منتشر کرد که نشان می داد ظاهراً کار قبلی خود را برای ترک این باشگاه رها کرده و قصد دارد یک فصل دیگر را در اولدترافورد سپری کند.

رسانه های انگلیسی می گویند کریستیانو رونالدو به سرمربی یونایتد اطلاع داده است که از نظر بدنی آماده است و فردا می تواند مقابل برایتون بازی کند.

شنبه گذشته در بازی دوستانه یونایتد مقابل رایو وایکانو، رونالدو برای اولین بار این بازی را زیر نظر اریک تنهاچ تجربه کرد و 45 دقیقه در زمین ماند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزنامه انگلیسی میرور گزارش داد که کریستیانو رونالدو در تمرین اخیر منچستریونایتد عملکرد فوق العاده ای داشته است. این روزنامه به نقل از منابع نزدیک به باشگاه مدعی شده است که ستاره پرتغالی به اریک تنهاچ سرمربی یونایتد گفته است که از نظر بدنی آمادگی کافی برای بازی فردا مقابل برایتون را دارد.