رونالدو در رم؟ هرگز امکان پذیر نخواهد بود

اما موضوع این است که کریستیانو هرگز برای رم در نظر گرفته نشد زیرا برای ما ممکن نبود و نیست. این شایعات همیشه بی اساس بوده است. با توجه به علاقه ایتالیایی ها به شایعات نقل و انتقالات، شاید پرسیدن این سوالات از ما خیلی عجیب نباشد زیرا من و مورینیو پرتغالی هستیم. شاید آنها فکر می کنند که ما به کریستیانو نزدیک تر هستیم زیرا پرتغالی هستیم. اما نه، همه شایعات تکذیب می شود.»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1854364
28 نوامبر 1401 ساعت 23:21 |
19 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

جالورسی مدیر ورزشی:

تیاگو پینتو در حاشیه این مراسم با هجوم خبرنگارانی مواجه شد که به دنبال اطلاعاتی درباره احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به جالوروسی بودند. او پاسخ داد: یکی از چیزهایی که در ایتالیا من را آزار می دهد این است که همه همیشه در مورد بازار و نقل و انتقالات صحبت می کنند، هر روز همین طور است، در پرتغال بهتر است زیرا فقط در روزهایی است که بازار باز است. ما در مورد نقل و انتقالات صحبت می کنیم.

مورینیو امشب در کنفرانس Thinking Football که در کشورش برگزار شد افتخاری دیگر به افتخارات خود اضافه کرد و جایزه یک عمر نابغه مربی فوتبال را دریافت کرد.

تیاگو پینتو، مدیر ورزشی آ اس رم، شایعات مبنی بر احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه را تکذیب کرد و گفت که چنین انتقالی یک گزینه نیست.

رونالدو در رم؟  هرگز امکان پذیر نخواهد بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدیر ورزشی آ اس رم که عصر امروز به همراه ژوزه مورینیو سرمربی این تیم برای حضور در مراسم اهدای جایزه مربی زندگی به آقای خاص به پرتغال سفر کرده بود، با سوالات متعدد خبرنگاران در مورد شایعات نقل و انتقالات رونالدو به جالوروسی ها با این شایعات مواجه شد و اساسا آن را تکذیب کرد.