رونالدو در لیگ عربستان شور و هیجان را برانگیخت

با وجود اختلاف سه امتیازی با الاتحاد، رونالدو با زدن گل پیروزی مقابل الشباب در دیدار پایانی، امید زیادی به النصر برای قهرمانی در لیگ داد. این تیم در ورزشگاه شاهزاده محمد بن فهد دمام به مصاف الافجات می رود و انتظار می رود با همان فهرستی که مقابل الشباب داشت بازی کند.


سرویس خبر شماره: 1940112
6 ژوئن 1402 ساعت 04:32 |
2.7 هزار |

0نقطه نظر

الاتحاد در شرایطی میهمان الفیها است که تیم میزبان برای فرار از کابوس سقوط و تضمین بقای خود در لیگ، بازی تعیین کننده ای را مقابل حریف خود انجام می دهد. الاتحاد بدون توجه به نتایج النصر به دنبال رسیدن به امتیاز شصت و نهم است تا بتواند قهرمانی را تثبیت کند.

1876192

کریستیانو رونالدو ستاره زردپوشان ریاض در دیدارهای هفته قبل که النصر با 2 گل از الشباب پیش افتاد تسلیم نشد و شور و هیجان لیگ را برانگیخت. او با زدن گل سوم و برتری النصر، فاصله سه امتیازی خود را با الاتحاد حفظ کرد.

هر دو تیم الفیحه و اتحاد علاقه ای به از دست دادن امتیاز ندارند زیرا هر اشتباهی در این مرحله می تواند موقعیت هر دو تیم را پیچیده کند. الاتحاد با قهرمانی می تواند گام بلندی برای قهرمانی بردارد و کسب یک امتیاز برای الفیها برای بقای لیگ کافی است.

با توجه به حساسیت هفته بیست و نهم لیگ عربستان، کمیته لیگ حرفه ای تصمیم گرفت تمامی دیدارهای این مرحله را همزمان برگزار کند. الاتحاد با 66 امتیاز و النصر با 63 امتیاز به دنبال قهرمانی هستند. الفیها، الوحده، الخلیج و العداله برای فرار از سقوط می جنگند.

دیدارهای هفته ما قبل از فینال لیگ عربستان امشب است و رونالدو و دوستانش به دنبال شگفتی در ورزشگاه الفیها هستند.

رونالدو در لیگ عربستان شور و هیجان را برانگیخت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته ما قبل از پایان لیگ عربستان عصر فردا برگزار می شود و هیجان به اوج خود می رسد. شاید در این هفته نقش قهرمان مشخص شود و البطین به طور رسمی و قطعی در رده پایین قرار گیرد.

از سوی دیگر، الاتفقان 4 بازیکن اصلی خود یعنی محمد القویکبی و عبدالرحمن العبید را به دلیل مصدومیت و سانوسی هوساوی و سعد الموسی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. الهلال و ابها نیز در یک دیدار تشریفاتی مقابل هم قرار می گیرند. آبی های پایتخت هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارند و ابها بقای آنها را تضمین کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی