رونالدو دوباره گریه می کند: از هواداران عذرخواهی می کنم


سرویس خبر شماره: 2052212
12 جولای 1403 ساعت 02:16
1.8K |

4نقطه نظر

کریستیانو رونالدو حتی در جریان مصاحبه بعد از بازی مقابل اسلوونی اشک ریخت و از هواداران پرتغالی عذرخواهی کرد.

رونالدو دوباره گریه می کند: از هواداران عذرخواهی می کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل اسلوونی عصر عجیبی را پشت سر گذاشت. کاپیتان تیم ملی پرتغال به برتری تیمش در ضربات پنالتی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 اشاره کرد.

در نیمه اول وقت اضافه رونالدو این فرصت را داشت که از روی نقطه پنالتی دروازه یان اوبلاک را باز کند اما با واکنش دیدنی دروازه بان حریف مغلوب شد. او البته در ضربات پنالتی بار دیگر شانس خود را امتحان کرد و این بار ضربه او تبدیل به گل شد.

رونالدو پس از بازی گفت: “غم اولیه و شادی پایانی، این چیزی است که فوتبال به ارمغان می آورد، برخی از لحظات واقعا غیر قابل توضیح هستند. می توانستم پرتغال را پیش بینی کنم، اما خوب کار نکردم، اوبلاک ضربه را مهار کرد، یک بار “من” همچنین در تمام سال یک پنالتی را از دست نداد، زمانی که بیشتر از همیشه نیاز به زدن یک پنالتی داشتم، اوبلاک آن را مهار کرد.”

2049626

“این یک احساس غمگینی و در عین حال شادی است، اما مهمترین چیز صعود است، تیم شایسته آن بود. اسلوونی تقریباً تمام وقت خود را صرف دفاع کرد.” . تیراندازی کردن.”

رونالدو در مصاحبه با اسپور تی وی دوباره احساساتی شد و اشک ریخت. وی در ادامه صحبت هایش پنالتی از دست رفته را یادآور شد.

رونالدو در حالی که اشک می ریخت گفت: “حتی قوی ترین افراد هم روزهای سختی را پشت سر می گذارند، من احساس گم شدن و غمگینی می کردم زیرا تیم به من نیاز داشت… نمی توانم این کار را انجام دهم، بعدا صحبت خواهم کرد، بعدا صحبت خواهم کرد.”

2049627

رونالدو نتوانست این مصاحبه را ادامه دهد و با گریه از دوربین دور شد. پس از دقایقی خبرنگار RTP موفق شد با رونالدو صحبت کند. وی درباره بازی پیش رو با فرانسه گفت: بازی سختی با فرانسه خواهیم داشت و جنگ را شروع خواهیم کرد، من همیشه با پوشیدن این پیراهن تمام تلاشم را می کنم و تا آخر عمر این کار را انجام خواهم داد.

من هرگز از رویارویی با چیزی نترسیدم و هرگز نخواهید شنید که بگویم تسلیم شده ام. مطمئناً آخرین یورو من است، اما من تحت تأثیر آن نیستم، بسیار هیجان زده هستم. من از هواداران عذرخواهی می کنم. من همیشه برای این پیراهن هر چیزی می دهم، چه دلم برایش تنگ شود چه نکند. من باید مسئولیت پذیر باشم.»

مجله اخبار فوتبال خارجی