رونالدو لیستی به نصری ها داد

به گزارش ESPN، باشگاه النصر آماده است تا از حضور رونالدو برای کمک به تجارت خارج از مستطیل سبز استفاده کند. در همین راستا، ملی پوش پرتغالی فهرستی از الزامات حرفه ای شدن در باشگاه را ارائه کرد و النصری در تلاش برای اجرای آن است.

باشگاه النصر امیدوار است این تغییرات به آنها اجازه دهد تا به قدرت اول فوتبال عربستان و آسیا تبدیل شوند. این اتفاق پس از آن رخ می دهد که رونالدو قبل از جدایی منچستریونایتد در پایان سال گذشته به شدت از استانداردهای خارج از زمین منچستریونایتد انتقاد کرد.

در این دیدار که رونالدو موفق به ثبت شوت به سمت دروازه نشد، نصر موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد. اما ستاره پرتغالی قرار نیست فقط به النصری کمک کند تا تغییرات بزرگی در زمین ایجاد کند.


سرویس خبر شماره: 1866614
05 فوریه 1401 در 00:02 |
62.6 هزار |

13نقطه نظر

تبدیل شدن به قدرت پیشرو در عربستان و آسیا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو پس از شروعی نه چندان دوستانه در منچستریونایتد، النصر عربستان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است. او روز یکشنبه اولین بازی خود را با تیم جدیدش انجام داد.

او در مصاحبه ای با پیر مورگان مدعی شد که بسیاری از زیرساخت ها و شیوه های فعلی منچستریونایتد نیاز به ارتقا و به روز رسانی دارند و ده سال است که تغییر نکرده اند. او در بخشی از این مصاحبه گفت: “هیچ چیز تغییر نکرده است، استخر، جکوزی… حتی سالن بدنسازی. من واقعا متعجب شدم زیرا انتظار داشتم چیزهای متفاوتی از نظر زیرساختی و فنی ببینم. اما متاسفانه هنوز هم می بینم. چیزهایی که در 23 یا 24 سالگی دیدم.”

1794832



مجله اخبار فوتبال خارجی

باشگاه النصر در تلاش است تا با استانداردهای رونالدو به قدرت برتر عربستان و آسیا تبدیل شود.

رونالدو لیستی به نصریس داد