رونالدو: لیگ عربستان چهارمین لیگ معتبر جهان می شود!

کریستیانو رونالدو که در حال حاضر در تیم النصر عربستان بازی می کند، در مصاحبه ای مدعی شد که لیگ حرفه ای این کشور به چهارمین لیگ معتبر فوتبال جهان تبدیل خواهد شد.

رونالدو: لیگ عربستان چهارمین لیگ معتبر جهان می شود!

ستاره پرتغالی فوتبال ادامه داد: پنج یا شش سال دیگر اگر سعودی ها با همین برنامه ادامه دهند، لیگ روشن چهارمین یا پنجمین لیگ بزرگ و معتبر جهان فوتبال خواهد شد.

1836048



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو سرانجام پس از چندین ماه پرتنش از باشگاه سابق خود منچستریونایتد جدا شد و پس از جام جهانی قطر به عربستان سفر کرد تا رسما پیراهن باشگاه النصر را بر تن کند.

کریستیانو در مصاحبه با beinsport گفت: “خوشحالم و احساس بسیار خوبی دارم و به همین دلیل اینجا هستم. اگر غیر از این فکر می کردم، به اینجا نمی آمدم. من در یک لیگ بسیار جدی هستم. و هواداران فوتبال باید نگاه خود را به لیگ روشن تغییر دهند.» البته شکی نیست که لیگ عربستان با لیگ برتر متفاوت است. اگر بگویم اینطور نیست دروغ می گویم. اما این لیگ جدی است. از قدرت تیم های حاضر در این لیگ شگفت زده شدم. لیگی با تیم های خوب و تقریبا در یک سطح. بازیکنان عرب فوتبالیست های خوبی هستند و بازیکنان خارجی نیز کیفیت بالایی دارند.”

رونالدو که بار دیگر به تیم ملی کشورش دعوت شد و در برد اخیر پرتغال مقابل لوکزامبورگ دو گل به ثمر رساند، در آستانه بازگشت به رقابت های باشگاهی عربستان در مصاحبه ای با BIN Sports اظهار نظر جالبی کرد. وی در این گفت و گو گفت که انتظار می رود نگاه هواداران فوتبال به لیگ روشن تغییر کند و لیگ حرفه ای عربستان در آینده به چهارمین لیگ بزرگ و معتبر جهان فوتبال تبدیل شود.

1835842


سرویس خبر شماره: 1897757
7 آوریل 1402 @ 7:57 ب.ظ
4.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر