رونالدو متعجب شد؛ خیلی دوستم داشتی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره 37 ساله پرتغالی اوایل این ماه به سران منچستریونایتد اطلاع داد که قصد دارد پس از یک سال این باشگاه را ترک کند و از آنها خواست تا به پیشنهادات برای فروش احتمالی گوش دهند. . اما شیاطین سرخ از ابتدا به شدت با این پیشنهاد مخالفت کردند و تمایل خود را برای حفظ کریستیانو رونالدو نشان دادند. اریک تن هاخ، سرمربی جدید یونایتد در روزهای ابتدایی قرارداد با آن باشگاه در پایان فصل گذشته با رونالدو صحبت کرد و با دانستن نحوه حفظ ستاره پرتغالی، خریدهای تیمش را برنامه ریزی کرد.

اما درخواست جدایی رونالدو سرمربی هلندی را شوکه کرد و استراتژی نقل و انتقالات یونایتد را با تردید مواجه کرد. حالا تایمز مدعی شده است که رفتار جان مورتاگ، ریچارد آرنولد و اریک تن هاچ با او و تمایل شدید آنها برای حفظ کریستیانو رونالدو بر این بازیکن تأثیر گذاشته است. مسئولان باشگاه نیز از شنیدن این خبر خوشحال هستند و معتقدند که در حال پیشرفت در متقاعد کردن رونالدو برای ماندن در اولدترافورد در این فصل هستند. منچستریونایتد تحت هیچ شرایطی با فروش رونالدو به چلسی موافقت نمی کند و حالا امیدوار است رونالدو درخواست خود را پس بگیرد و به زودی به تمرینات ابتدای فصل بپیوندد.


سرویس خبر شماره: 1833223
21 جولای 1401 ساعت 02:07 ب.ظ |
5.2K |

0نقطه نظر

امید شیاطین سرخ؛

ضمن اینکه اریک تن هاچ تلاش کرده تا با کریستیانو رونالدو گفتگوی دیگری داشته باشد و امیدوار است نظر این بازیکن را تغییر دهد. سرمربی جدید یونایتد به شدت به دنبال حضور رونالدو در ترکیب سال آینده است و بنابراین این بازیکن شانس زیادی برای جدایی ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رفتار هیئت مدیره و کادر فنی منچستریونایتد بر کریستیانو رونالدو و مدیر برنامه هایش تاثیر گذاشته است.