رونالدو موقعیت بدی را برای تنهاخ ایجاد کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جنجال ها و شایعات پیرامون تصمیم رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد.
توجه و توجه همه رسانه ها به این بازیکن و حرکات او معطوف شده است که باعث شده سوالات زیادی در مورد وضعیت و آینده او از سرمربی هلندی و سرمربی جدید یونایتد پرسیده شود، موضوعی که به گفته نویل اینطور نیست. چیز درست برای این تیم تحت فشار قرار دادن
کاپیتان سابق یونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت گفت: من از رونالدو ناامید هستم زیرا سرمربی این تیم در چنین نشست های خبری حاضر شده و با چنین سوالاتی روبرو شده است.

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد معتقد است که رفتار کریستیانو رونالدو، اریک تنهاچ را در موقعیت بدی قرار داده است.

وی با انتقاد از رفتار رونالدو و صحبت نکردن در مورد آن گفت: او سن خوبی دارد و هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان جهان به حساب می آید، چرا خودش نمی تواند این مصاحبه ها را انجام دهد، منتظر است یکشنبه صحبت کند. بعد از بازی نباید بیاید و به جای آوردن دیگران، شخصاً با ما صحبت کند؟
رفتار رونالدو پس از بازی دوستانه مقابل رایو وایکانو که با خروج از ورزشگاه قبل از سوت پایان بازی همراه بود، باز هم توجه او را به خود جلب کرد و در نشست های خبری پس از این بازی سوالات زیادی برای تنهاچ مطرح شد. با این حال این مربی هلندی سعی کرد شرایط را آرام و تحت کنترل داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1836982
15 مرداد 1401 ساعت 10:23 |
2.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نویل: