رونالدو: می خواهم در یورو 2024 بازی کنم



سرویس خبر شماره: 1844743
30 سپتامبر 1401 @ 1:55 ب.ظ
نمایش 4K |

هفتنقطه نظر

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی می گوید کارش در تیم ملی آن کشور تمام نشده است.

رونالدو:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو دو ماه دیگر به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2022 قطر حاضر می شود.
در حالی که بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال فکر می کردند این احتمالا آخرین حضور این بازیکن برای تیم ملی پرتغال در یک تورنمنت رسمی است، به نظر می رسد او تصمیم دیگری دارد.
این ستاره منچستریونایتد 189 بار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کرده و 117 گل به ثمر رسانده تا برترین گلزن تاریخ فوتبال مردان در عرصه ملی باشد.
فدراسیون فوتبال پرتغال روز سه‌شنبه در مراسمی سالانه از رونالدو تقدیر کرد و جایزه بهترین گلزن تاریخ این کشور را به او اهدا کرد.
رونالدو در متنی که برای دریافت این جایزه آماده کرده بود به تصمیم خود برای ادامه بازی در تیم ملی پرتغال و علاقه اش به بازی در یورو 2024 اشاره کرد.

بازیکن سابق رئال مادرید گفت: “امیدوارم تا چند سال دیگر بتوانم عضو این فدراسیون شوم. هنوز هم انگیزه زیادی دارم. حس جاه طلبی من هنوز بسیار بالاست. سفر من در تیم ملی تمام نشده است. ما بازیکنان جوان با استعداد زیادی داریم. “من در جام جهانی بازی خواهم کرد و همچنین می خواهم در جام ملت های اروپا حضور داشته باشم.”
رونالدو با اشاره به جایزه ای که دریافت کرد، گفت: به دریافت چنین جایزه جذابی افتخار می کنم. هرگز فکر نمی کردم روزی بتوانم این جایزه را بگیرم. از همه کسانی که نقش مهمی در زندگی حرفه ای من داشتند تشکر می کنم. راه طولانی است، اما می خواهم بگویم که هنوز تمام نشده است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی