رونالدو هم التماس کرد که نگذارد از هم جدا شوند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد کریستیانو رونالدو از شرایط حضور در اولدترافورد چندان راضی نیست و غیبت در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده باعث شده است که او پس از یک فصل از یونایتد جدا شود. اما ریو فردیناند مدعی شده که این تیم گزینه جایگزین مناسبی ندارد و در چنین شرایطی نباید به رونالدو اجازه خروج از اولدترافورد داده شود.

ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد تاکید کرد که این تیم هرگز نباید به کریستیانو رونالدو اجازه جدایی بدهد.

ریو فردیناند گفت: داروین نونز، ارلینگ هالند و رابرت لواندوفسکی همگی به تیم های جدید رفتند. آنها سه بازیکنی بودند که شیاطین سرخ می توانستند به آنها بروند و بلافاصله به تیم منچستریونایتد اضافه می شدند، اما اکنون همه آن بازیکنان به تیم دیگری رفته اند. بنابراین منچستریونایتد نمی تواند به رونالدو اجازه جدایی بدهد و حتی اگر بازیکن التماس کند که برود، باشگاه نباید چنین کاری را انجام دهد و به نظر من این کار درستی نیست.

شما نمی توانید فقط روی آنتونی مارسیال شرط بندی کنید و او هرگز به اندازه کافی در لیست منچستریونایتد بازی نکرده است. مارکوس راشفورد احتمالاً 18 ماه یا بیشتر است که به درستی بازی نکرده است، جیدون سانچو نتوانست انتظارات را در فصل گذشته برآورده کند و آنتونی الانگا خیلی جوان است. برای همه راحت است که بگویند از دست رونالدو خلاص شوید، یک سیرک در اطراف این بازیکن وجود دارد و او بیش از حد مورد توجه قرار می گیرد. او ممکن است کمی بیشتر از آنچه باشگاه می‌خواهد مورد توجه قرار گیرد، اما این بازیکن هر فصل گلزنی شما را تضمین می‌کند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1836944
آگوست 14, 1401 @ 9:53 ب.ظ
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ریو فردیناند: