رونالدو پس از پیروزی به اروپا باز خواهد گشت

رودی گارسیا در آخرین اظهار نظر خود مدعی شد که کریستیانو رونالدو قبل از خداحافظی از دنیای فوتبال می تواند به اروپا بازگردد. او درباره فوق ستاره تیمش گفت: رونالدو بازیکن باکیفیتی است چون همیشه برای مدافعان حریف مشکل ایجاد می کند او یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

سرمربی النصر در ادامه صحبت های خود درباره رونالدو افزود: او یکی از بهترین بازیکنان جهان است، رونالدو به فوتبال خود در النصر پایان نمی دهد و به فوتبال اروپا بازمی گردد.

فوق ستاره پرتغالی زمانی به النصر عربستان سفر کرد که شایع شد باشگاه هایی مانند چلسی، ناپولی و بایرن مونیخ نیز او را می خواهند. با این وجود، رونالدو تصمیم گرفت به عنوان اولین بازیکن برتر تاریخ به لیگ عربستان برود.

البته رونالدو 37 ساله پس از شکست در جام جهانی قطر باید تلاش کند تا شرایط ایده آل سابق خود را دوباره به دست آورد. البته اگر بخواهد به گفته گارسیا شانس خود را برای بازگشت به فوتبال اروپا امتحان کند.

1796411



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی النصر معتقد است رونالدو می تواند قبل از پایان دوران فوتبالش به فوتبال اروپا بازگردد.

رونالدو پس از پیروزی به اروپا باز خواهد گشت


سرویس خبر شماره: 1867537
9 فوریه 1401 @ 22:32 |
6.7 هزار |

5نقطه نظر

گارسیا: او یکی از بهترین بازیکنان جهان است

به گزارش “ورش سه”، کریستیانو رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد در حالی به النصر عربستان سعودی سفر کرد که تمام دوران فوتبال خود را در قاره اروپا گذراند. او با دستمزد سالانه 173 میلیون پوند راهی خاورمیانه شد تا پردرآمدترین ورزشکار تاریخ شود.