رونالدو: پس چطور می پری، داور؟ (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1851729
12 نوامبر 1401 در 11:38 ب.ظ
5.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این فصل با حضور اریک تنهاخ روی نیمکت منچستریونایتد، دیدارهای این تیم در لیگ اروپا به مهم ترین دیدارهای کریستیانو رونالدو تبدیل شده است. رونالدو تاکنون بیشتر از لیگ برتر به عنوان بازیکن فیکس در لیگ اروپا به زمین فرستاده شده است.

از آنجایی که هواداران انتظار داشتند رونالدو در خط حمله در کنار گارناچو، مهاجم جوان آرژانتینی برای تیمشان گلزنی کند، ترکیب این دو مهاجم به سرعت نتیجه داد و در دقیقه 17 پاس گل کریستیانو به این جوان آرژانتینی تبدیل به گل شد. توسط او این دومین پاس گل رونالدو در لیگ اروپا و دومین پاس گل او در رقابت های این فصل بود. پس از آن گل شاد پس از گل کریستیانو در این فصل، گارناچو نمایشی که به رویای کریستیانو معروف است را تکرار کرد تا با استقبال گرم ستاره پرتغالی روبرو شود.

کریستیانو رونالدو با یک پاس گل و یک کارت زرد به شب پرتلاطم یونایتد در پیروزی مقابل سوسیداد پایان داد.

رونالدو: پس چطور می پری، داور؟  (تصویر)

اما بازی چیزهای دیگری برای رونالدو داشت. در دقیقه 72 رونالدو با دریافت کارت زرد به شدت به داور اعتراض کرد. او در نبرد هوایی با بازیکن سوسیداد به هوا برخاست، اما داور هنگام پریدن دستانش را باز کرد و مرتکب خطا شد. رونالدو وقتی کارت زرد را مقابل خود دید، سعی کرد به داور توضیح دهد که نمی توان با دستان بسته به هوا پرید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بازی امشب یونایتد مقابل رئال سوسیداد یک بازی مهم برای شیاطین سرخ بود. شاگردان تن هاچ در صورت پیروزی با اختلاف دو گل یا بیشتر به عنوان تیم اول صعود می کنند تا از یک تساوی ساده تر در مرحله بعد لذت ببرند.